Marchon3D tocmai a anunţat că va oferi cea mai nouă linie de ochelari 3D, EX3D, prin intermediul aparatelor vending din cinematografe…

Primele automate moderne au apărut în anii 1880 în oraşele Londra şi New York şi în schimbul unei monezi, acestea ofereau cărţi poştale sau gumă de mestecat. De atunci, oamenii aflaţi în continuă mişcare au folosit aceste aparate pentru a cumpară o gustare rapidă, pentru a-şi reîmprospăta cunoştinţele despre golf, pentru a-şi repara rapid bicicleta sau pentru a rezerva locuri într-un bar. Acum, cinefilii din California care se înghesuie să vadă ultimul blockbuster lansat în format 3D vor putea evita obiceiul plictisitor de a lua ochelarii 3D înainte de a se aşeza pe loc, cumpărând noile dispozitive oculare EX 3D disponibile la automatul din hol. 

Fiindcă a venit vorba de 3D, cum ne-am fi aşteptat cu toţii, japonezii beneficiază de experienţa 3D când vine vorba de vending încă din luna ianuarie a acestui an, când Coca-Cola a inaugurat, atenţie!, aparatul 3D. Acesta este, pe deasupra, ecologic, fiindcă funcţionează cu ajutorul energiei solare şi nu are pic de freon în el. Un alt detaliu interesant este că acesta a fost creat în colaborare cu echipa DesignworksUSA a celor de la BMW. Purtând numele de cod 3D-Vis (interesant cum sună în limba română!), acestea sunt deja în număr de 1.500 şi au fost răspândite în toată ţara.

Cei de la Coca-Cola plănuiesc instalarea a 75.000 de astfel de aparate până la finele anului curent şi au în plan înlocuirea tuturor aparatelor care le aparţin pe teritoriul Japoniei până în 2020. La un calcul simplu, ne dăm seama că gigantul producător are în Japonia peste 500.000 de aparate! Urmările acestui demers deja se văd, cei de la Dr. Pepper anunţând că vor începe şi ei să înlocuiască vechile aparate cu unele eco-friendly. Iată că în vending lucrurile evoluează mai spectaculos ca în alte industrii…

 Revenind la americani, primele automate ce furnizează ochelarii EX 3D în sălile de cinema au apărut pe 12 august în Century Cinemark Theater Huntintgton Beach şi o zi mai târziu în Mission Valley UltraStar din San Diego Hazard Center. Cinefililor li se oferă dispozitive 3D patentate Marcheon 3D, lentile circulare prin care lumina intră efectuând o mişcare circulară, permiţându-le purtătorilor să-şi încline capul fără ca percepţia 3D să fie afectată. 

Fiecare aparat beneficiază de o interfaţă tocuhscreen uşor de folosit şi are ochelari 3D de diverse culori, de la casual la sport, dar şi pentru copii. Ochelarii EX 3D rezistenţi la zgârieturi sunt furnizaţi când în aparat se introduce un card, iar preţurile variază de la 22$ până la 70$ pentru modele în serie limitată. După vizionarea filmului, cumpărătorii pot folosi ochelarii şi pentru majoritatea televizoarelor 3D, dar şi jocurilor şi laptopurilor sau îi pot păstra pentru următoarea vizită la cinema…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*