PepsiCo combină produsul livrat cu o mică poveste în Argentina, într-o manieră extrem de neobișnuită, printr-un automat care prepară cartofii chiar în fața clientului după ce a fost introdusă moneda. Automatul Lay’s, care va avea prima apariție în această toamnă în Buenos Aires, conține un sistem incredibil de tuburi, flacără și încălzire a apei, adăugare de sare și în final împachetare a cartofilor care sunt livrați către client.

La magazin, promoterii vor oferi clienților cartofi adevărați pentru a îi introduce în automat și pentru a vedea cum sunt transformați în chipsuri, spune Nicolas Pimentel, fondatorul magazinului local Castro și fost director executiv al BBDO Argentina. PepsiCo are discuții cu diferiți retaileri din Argentina, precum Walmart sau Carrefour, pentru a-i convinge să testeze automatul Lay’s, ce va rămâne într-o locație pentru o săptămâna sau două până la mutarea în altă locație.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*