Cu această ediție s-a încheiat primul an de existență editorială a revistei noastre. Au apărut, așa cum am promis, 6 ediții în 2011 și așteptăm feedbackul vostru, al cititorilor, pentru anul ce vine. Dacă ar fi însă să vorbim despre acest prim an nu m-aș declara pe deplin mulțumit. Vrem să vă mulțumim tuturor acelora care ne-ați susținut în acest an de debut, iar tuturor celor care ne-au criticat în mod constructiv le mulțumim așișderea și îi rugăm să o facă în continuare. Celor care ne transmit doar răutăți îi rugăm să treacă în zona comentariilor care să aducă beneficii produsului nostru și implicit lor.
Din păcate simt un soi de dezamăgire că nu am reușit să comunicăm mai bine intențiile noastre bune, de sprijin și de suport pe care vrem să le oferim industriei de vending din România. Misiunea noastră d-abia a început. Celor care nu au reținut de prima oară ce anume reprezintă Vending Inside țin să reamintesc țelurile noastre: nu ne interesează gossip-urile din industrie, ci numai faptele, acțiunile pe care le întreprindeți; nu suntem revista lui X sau lui Y ci a întregii industrii de vending – orice alte opinii pe această temă sunt pure speculații și răutăcisme ieftine ale unora care se plictisesc la locul de muncă; avem nevoie de sprijin real din partea dumneavoastră în demersurile noastre; vă oferim suportul nostru media în a comunica celor interesați despre companiile, produsele și serviciile domniilor voastre; sprijinim demersurile industriei noastre de vending de a avea produse și servicii mai bune, standardizare în domeniu, susținem un mediu concurențial curat între companii și oferim sprijinul nostru necondiționat tuturor acelora care susțin penetrarea cu adevărat a vendingului în societatea românească.
Așadar, dacă ar fi să realizăm un bilanț a acestui an de existență a lui Vending Inside aș putea spune cu mândrie că am contribuit la o mai bună înțelegere a fenomenului și a businessului prin cele 6 subiecte de cover, cele peste 100 de articole de gen, peste 15 interviuri și “povești de succes”, știri interne și internaționale toate realizate după filosofia „inside”. O altă reușită pentru noi a fost și participarea la înființarea proiectului numit Patronatul Industriei de Vending din România, organism la care suntem membrii fondatori și pe care-l susținem în primul rând pentru că este primul act de curaj a unor oameni de a realiza ceva în această industrie și nu doar de a comenta pe la colțuri sau de a se plânge.
La nereușite aș putea să remarc doar tratarea de sus a inițiativei noastre cu acest proiect media pe care unii nefiind obișnuiți cu un produs media de calitate și cu stilul nostru serios și profesionist de abordare tot încearcă să-l aducă în zone dorite de ei (frivole, puerile, de bârfă, etc.) și nereușind, atunci încearcă să ne „murdărească”; nu vor reuși pentru că „i-am citit”.
Cum doresc să încep 2012? Cu mesajul optimist că la anul, numărul celor care ne spunea-au acum un an „Bravo! Ce bine că avem o revistă de vending” sau “Bravo! Noi vă vom susține” să se vadă și în realitate când vine vorba de a susține și prin fapte, nu numai prin vorbe demersul nostru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*