Asociația Europeană de Vending (EVA) a organizat Adunarea Generală Anuală în data de 12 decembrie. 2011 a fost anul în care s-a reales președintele EVA și membrii Comitetului Executiv. Participanții au fost invitați la o seară specială și la o cină de gală, care a avut loc într-o locație unică: Showroom-ul BMW de la Bruxelles.
În ziua următoare, pe 13 decembrie, EVA a găzduit un workshop despre: “Vendingul European – Întelegerea problemelor actuale și a tendințelor pieței”. În continuarea workshop-ului de succes “Imaginea vendingului” găzduit în urmă cu 2 ani, Asociația a pregătit încă o dată un program multilateral ce a acoperit toate aspectele temei workshop-ului. Participanții au avut posibilitatea de a lua parte la alegere, la orice dezbatere ulterioară: tendințe actuale – 2012 și după; unde este șansa pentru o creștere reală în vending; creșterile de preț și de costuri indirect – cum să le amortizăm și să ne descurcăm cu ele; tehnologii de plată; cooperarea între industrii; “premiumizarea” ofertei de cafea și în final, tehnologia folosirii capsulelor pătrunde în vending.
Pachetul a inclus: participarea la Adunarea Generală a EVA și la workshop-ul: “Vendingul European – Înțelegerea problemelor actuale și a tendințelor pieței în toată Europa”, pauze de cafea, prânz de tip bufet suedez, transfer către și de la Bristol Stephanie Hotel până la locația conferinței, cocktail și cină la Showroom-ul BMW și în Bruxelles.
• membrii EVA (și de asemenea membrii NAs): 370 €
• non-membrii EVA: 460 €
• partener/ soț(ie) (cina festivă): 120 €

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*