În organizația ta poți găsi una sau două beri în frigider, dar deține organizația ta propria marcă de bere în automatele sale speciale care pot folosi Twitter pentru a comunica cu băutorii de bere? Dacă compania pentru care lucrezi nu este Arnold Boston, atunci răspunsul este probabil nu. În fiecare an, Arnold pune deoparte 100.000 $ pentru “Make Project”, o inițiativă ce încurajează angajații să “administreze mai puțin și să producă mai mult”. Din această inițiativă a luat naștere Beer Vending Machine (Automatul de Bere). Acesta folosește frecvența radio și are o interfață cu ecran tactil, este sensibil la temperatură și are Soundtube. Are de asemenea și personalitate: printr-o fereastră mică te va recunoaște și te va saluta cu “Bună (numele persoanei)” și te va ghida verbal de-a lungul experienței tale de vending. Interfața cu ecran tactil poate fi folosită pentru a comunica pe Twitter (poți posta mesaje) și pentru vizualizare de date (poți vedea câtă bere ai consumat în fiecare zi a săptămânii). În acest moment, automatul de la Arnold Boston oferă șase tipuri de bere.