Brandul Cadbury urmează să lanseze o campanie inovatoare și creativă în sprijinul Fairtrade Fortnight, care se va desfășura în perioada 27 februarie-11 martie 2012. Campania va include POS și reprezentări pentru a ajuta consumatorii să-și dea seama cât de ușor se poate susține Faitrade Fortnight prin cumpărarea produselor Cadbury implicate în această acțiune. Partea creativă a campaniei va evidenția doi pași simpli care arată cât de ușoară și distractivă poate fi susținerea Fairtrade. Vor fi mesaje de același format de susținere a Cadbury Drinking Chocolate, Cadbury Dairy Milk și Cadbury Dairy Milk Buttons, toate certificate de Fairtrade. Pe scurt, pasul 1 va consta în cumpărarea ciocolatei calde sau a produselor lactate Cadbury, iar pasul 2 va consta în cosumarea produselor în cauză. Stilul creativ este inspirat de reprezentările Ghanian pentru a le aminti consumatorilor de moștenirea boabelor de cacao și diferența pe care Fairtrade o face pentru comunitățile agricole. Campania va susține mesajul central Fairtrade 2012 ,,Fă un pas pentru Faitrade” și va ajuta consumatorii să înțeleagă cât de ușoară este susținerea unei cauze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*