Competiția este acerbă în industria cafelei, iar operatorii încearcă să se diferențieze cu orice preț. O companie din Japonia a venit cu ideea de a îmbogăți varietatea de produse oferite, astfel că, pe lângă clasicele cafele negre, cu zahăr sau frișcă, clienții pot opta pentru cafele cu fețe desenate în spumă.
Inițial, în cadrul cafenelelor japoneze Yojiya Café, angajații parcurgeau training-uri speciale pentru a putea crea anumite chipuri în cafeaua clienților. În prezent, însă, a fost creat un aparat de vending care poate îndeplini această sarcină în locul barmanilor.
Producătorii au păstrat misterul asupra mecanismului care stă la baza funcționării automatului, însă au dezvăluit faptul că, în procesul de preparare, ingredientele sunt pregătite și adăugate după un tipar exact. Acesta ar fi și motivul pentru care clienții ce doresc cafea de la automat trebuie să aștepte o perioadă mai îndelungată pentru a-și savura băutura. Deocamdată, aparatul poate creea un singur chip, însă producătorii promit că alte imagini vor fi adăugate în program, în viitorul apropiat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*