Identificarea problemei. Imaginile în care apar birourile în plan deschis şi coridoare peste care curg containere de pahare de plastic de lângă automatele de vending, pot fi inestetice dacă nu sunt golite în mod regulat. În timp s-au făcut îmbunătăţiri cu privire la gestionarea deşeurilor, dar de cele mai multe ori angajații de la birou şi vizitatorii aruncă paharele de vending cu scurgeri de conținut în containere normale, ceea ce nu este ecologic și poate crea o problemă în administrarea deșeurilor în oficii.
Acest lucru, pe termen lung, se traduce în creșterea crescută a pericolelor potențiale de alunecări și căzături accidentale. Zonele gândite special pentru automate în cadrul birourilor oferă o soluţie ideală pentru luarea gustărilor calde sau reci și consumul de cafea sau băuturi reci de către angajații firmelor şi vizitatori deopotrivă, oferă un mod eficient, rapid şi simplu de a gestiona aceste situații ce implică deșeurile de vending.
Cheia pentru a desfășura orice activitate de vending la compania dumneavoastră este de a planifica nevoile organizaţiei dumneavoastră, astfel încât să puteţi alege serviciile de mașini automate de care aveți nevoie. Evaluarea nevoilor este primul lucru ce trebuie făcut și să ne gândim la cât de mulţi oameni vor dori să folosească aparatul (e) zi de zi, numărul zilelor lucrătoare din săptămână şi orele în care va fi utilizat cel mai des.
Apoi trebuie să se analizeze corect în cadrul firmei dacă este cazul să-i cereți operatorului să vă ofere atât băuturi calde, cât şi reci sau poate doriţi gustări sau alte opţiuni de alimentare în funcție de ritmul de lucru în firma dumneavoastră (activități de noapte). Următoarea necunoscută căreia trebuie să-i găsiți răspuns este de cât de multe automate de vending credeţi că veţi avea nevoie. Acest lucru va depinde de numărul de persoane şi numărul de etaje din clădirea dumneavoastră. Puteţi decide să plasați maşini diferite, în zone diferite, astfel încât, de exemplu, opţiunile de alimente fierbinți să fie situate într-o bucătărie, în timp ce automatele de băuturi reci şi cele dedicate snacksurilor să fie așezate în holuri sau coridoarele principale.
Gestionarea deşeurilor obținute în urma consumului. După ce aţi selectat aparatele de vending ce vor fi exploatate la dumneavoastră în firmă, următorul lucru este să decideți modul în care deşeurile vor fi gestionate. Dacă deşeurile vor consta din pahare sau ambalaje de la produse alimentare şi în cazul în care ambalajul este considerat deşeu general sau reciclabil, aveţi nevoie de un coş de gunoi separat pentru sticle de plastic şi unul pentru pahare. Va trebui să cântăriți bine spațiul de care dispuneți pentru așezarea coșurilor de gunoi astfel încât acestea să aibă propriul spațiu bine definit și să nu se intersecteze cu căile de rulare. Trebuie să afli dacă pubelele tale au nevoie de capac sau nu, sau poate operatorul de oferă o soluţie adecvată de gestionare a deşeurilor. Tot mai populare au devenit în ultima vreme acele „vending corner” care pun la dispoziția utilizatorilor mașini diferite, dar și locuri de depozitare reciclabile a gunoiului.
Acest gunoi (pahare și ambalaje diverse) este apoi reciclat şi ajunge să fie materie primă pentru o mulțime de produse de birotică (stilouri, rigle) şi o varietate de alte produse utile care în mod normal ar ajunge să fie trimise la groapa de gunoi. Un alt avantaj ar fi reducerea mizeriei la locul de muncă prin încurajarea oamenilor de a arunca paharul lor de vending în containere adecvate. Acest lucru reduce costurile pentru că în loc de personalul de curățenie propriu, puteți beneficia de vizita periodică a operatorului care vă menține curățenia containerelor pe baza unui contract de întreținere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*