PepsiCo Inc. a anunțat că venitul său net a coborât cu 4,9% în cel de-al treilea trimestru, acuzând costuri mai mari, cheltuieli mai ridicate de publicitate și tranzacții valutare nefavorabile. Pe de altă parte, mărcile de băuturi răcoritoare PepisCo au continuat să crească în America de Nord, sugerând unele progrese în planurile companiei de a o devansa pe rivala sa Coca-Cola Co. Venitul total a scăzut cu 5% la 16,65 miliarde $, în mare măsură datorită ratelor de schimb valutar nefavorabile și re-francizării afacerilor companiei în China și Mexic. Acest lucru înseamnă că veniturile din aceste țări sunt acum înregistrate de partenerii locali ai companiei PepsiCo. Analiștii așteaptă venituri de 16.96 miliarde $.
În divizia Băuturilor Americane, veniturile unitare ale PepsiCo sunt liniare, cu o înclinație de 3% în volum, acesta fiind cel mai slab rezultat obținut de o unitate a companiei. Acest declin este atribuit băuturilor necarbogazoase, care au scăzut cu 7%; PepsiCo a încetat să mai comercializeze anumite băuturi răcoritoare care nu mai erau profitabile și aceasta nu s-a angajat în războiul reducerilor la ambalaje pentru apa plată. Vânzările de Gatorade au fost de asemenea o piedică, deoarece unii comercianți au tăiat de pe inventarele lor băuturile sport.
În ultimii ani, pe baza achizițiilor, compania PepsiCo cu sediul în New York a cedat câteva cote de piață în fața rivalei Coca-Cola. La începutul lui 2012, compania de băuturi răcoritoare nr. 2, a lansat o campanie de schimbare care a implicat reducerea costurilor și adăugarea a încă cel puțin 600 milioane $ la bugetul de publicitate al companiei de promovare a mărcilor sale de top. De asemenea, a introdus produse precum apa minerală cu calorii mai puține Pepsi Next pentru a cucerii o cotă mai mare de piață în S.U.A.
Spre diferență de Coca-Cola, PepsiCo spune că nu a înregistrat o încetinire în China. Vânzările PepsiCo din China au crescut în volum cu 9% în luna septembrie, după ce, crescuseră cu 3% atât în luna august cât și în iulie. Vânzările băuturilor PepsiCo’s în lume au crescut cu 3%.
La divizia Frito-Lay snack food, PepsiCo, venitul a crescut în lume cu 6% în trimestrul al treilea. Creșterile de preț și vânzările solide din magazine și ale comercianților cu amănuntul din al treilea trimestru, care s-a încheiat pe 8 septembrie, au ajutat la compensarea costurilor materiilor prime și au crescut suma destinată publicității lui Plano, Frito-Lay din TX. Profitul de operare al Frito-Lay în acest trimestru a fost de 917 milioane $, puțin mai jos față de cele 918 milioane $ de acum un an.
PepsiCo a raportat un profit global pentru toată compania în acest trimestru de 1,9 miliarde $, sau 1,21 de cenți pe acțiune, în scădere de la 2 miliarde $ sau 1.25 $ pe acțiune, de acum un an.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*