Hot dog-ul nu este singurul lucru care se rostogolește din cărucioarele de vending și aduce profit. Afacerea ta de vending este limitată doar de imaginația si abilitatea ta de a vinde bunuri despre care oamenii nici nu ştiau că le trebuie până când nu au apărut. Consumatorii caută funcţionalitate în produsele unice aflate în aparatele de vending, deci optați pentru idei care se diferențiază de restul, oferind în același timp cu indulgenţă o nuanţă de practic.

Vending-ul Vintage
Începeți o afacere de vending comercializând o gamă largă de articole vintage (vechi sau de epocă). Lansați-vă bunurile pe piață prin intermediul unui cărucior mare din lemn cu un finisaj de vopsea sau cu o textură de lemn vintage. Utilizaţi coșuri ieftine bușel pentru a vinde borcane de sticlă albastru mason, mosoare mari de lemn şi alte articole vintage. Afişați ace de păr și coliere vintage pe o rochie de croitor aflată pe un manechin pentru a ușura accesul clienţilor. Umpleți căruciorul cu feţe de masă din anii ‘40 sau agățați-le în lateral pe suporți înalți, dacă aveți un cărucior dotat astfel. Prezentați mărfurile în grupuri pentru a încuraja mai multe vânzări. Faceți afacerea dumneavoastră de vending atrăgătoare pentru bărbaţi, oferind o colecţie de capace de roți retro. Optați pentru capacele de roți colorate produse de Mercedes Benz în anii 1970, spre exemplu. Culorile includ albastru pudră, galben unt şi verde. Căutați aceste produse, dar și inspirație în magazinele second hand, depozitele de deșeuri şi la comercianţii cu amănuntul din spațiul online.

Flori și Plante
Vendorii de flori proaspete invită spontaneitatea pentru ca o achiziţie să aducă un plus de veselie unei zile obişnuite. Adaugați plante şi veți avea un magazin central care oferă de asemenea, și un meniu gătit cu inspirație. Printre florile perene din cărucioarele de vending se numără crizantemele, margaretele și lalele. Puteți alege flori diferite în funcţie de sezon, dar de asemenea, puteți oferii flori regulate, clasice, precum trandafirii și garoafele. Organizați plantele după aromele internaţionale frecvent utilizate pentru rețetele gastronomice italiene, franțuzești şi turcești. Aplicați pentru spații de vending în zonele umbrite cum ar fi centrele comerciale sau locuri din stradă unde clădirile ajută la blocarea soarelui puternic, acesta poate extrage umezeala din florile proaspăt tăiate şi din plantele aromatice.

Vending Sezonier
Vending-ul de sărbători este o ocazie ideală pentru a vinde bunuri necesare de Crăciun, 1 sau 8 martie, 1 Decembrie şi Paște. Un stand de vending de octombrie si noiembrie ar putea vinde decorațiuni de Halloween, iar un stand de februarie cadouri pentru Sf. Valentin și Dragobete, în timp ce un stand de decembrie vinde de la începutul lunii până la începutul lui ianuarie produse dedicate sărbătorilor de iarnă. Vending-ul sezonier este potrivit pentru interiorul centrelor comerciale, centrele de antichități, mall-uri sau târgurile de vechituri. Pentru afacerile mai mici se potrivesc și standurile mobile. Printre produsele de vending sezonier se numără comori precum eşarfele croșetate, obiectele ceramice şi accesoriile pentru decorarea locuinței.

Idei de Standuri cu Bijuterii
Un designer de bijuterii de vending are posibilitatea să instaleze un stand, formal sau informal. Un stand de bijuterii informal este amenajat la întâmplare folosindu-se multă varietate. Acest stil de afişare li se promovează clienților aflați la cumpărături, activitatea şi mai puţin structura. Aranjamentul formal de afişare este mai rezervat. Deşi tema standului dictează adesea formalitatea acestuia, un stand de succes poate conţine ambele idei în balanță. Afişați elementele mai scumpe formal şi pe cele mai puţin costisitoare informal.

Design-ul standului
Un afișaș al unui stand de bijuterii trebuie să fie ordonat. Concentrarea şi atenţia clienţilor trebuie să cadă pe bijuterii şi să rămână acolo, nu pe alte distrageri copleşitoare. Bijuteriile trebuie să fie cele care atrag clienţii la stand şi îi fac să le cumpere. Elemente cum ar fi semnele, feţele de masă sau plantele care aduc un plus afișajului, trebuie să rămână în fundal, pur şi simplu ca recuzita de scenă. Așezați piesele cele mai scumpe în faţă şi în centru şi aranjați toate celelalte piese în jurul acestora.
Bijuteriile din metale netede, dure şi din piatră trebuie afişate contrastând mediile fine cu cele texturate. În cazul în care unele bijuterii cum ar fi brățările și mărgele, au diverse culori, afișați-le pe un fundal puternic colorat, texturat, cum ar fi catifeaua, satinul, răchita, lemnul, pânza groasă de sac, cărămida sau piatra.

Aranjarea Blatului (Tejghelei)
Aranjarea blatului este constituită din bijuterii care stau lângă casa de marcat sau pe o masă. În cazul multor standuri mici unde spaţiul este limitat, blatul este locul în care se pot afişa produse adiționale cu o mai mică valoare financiară. Luaţi în considerare afișarea verticală pe blat pentru a maximiza spaţiul. Aceste produse reprezintă idei extra sau suplimente pe care le puteţi adăuga la vânzare atunci când îi înmânați clientului cumpărăturile. Multe elemente se vând de la tejghea, în timp ce clientul este în picioare, așteptând la coadă să plătească.

Tema Standului
Standul de bijuterii trebuie să aibe o temă pentru a maximiza vânzările. Tema ajută la captarea atenţiei unui client, deoarece clienţii ştiu ce stiluri de bijuterii cumpără. Un stand pe o temă va spori factorul de prezentare al bijuteriilor. Reprezentantul de vânzări din spatele casei de marcat, trebuie de asemenea, să ia în considerare tema şi să poarte un anumit tip de bijuterii şi să se îmbrace în conformitate atunci când vinde, pentru a ajuta la promovarea bijuteriilor. Adăugaţi elemente de fundal pentru a promova tema, plante, lumânări sau fotografii.
În cazul în care bijuteriile sunt lucrate manual, afișați un video sau aduceți un artizan care să confecționeze bijuterii la fața locului. Oferiți informații despre materiile prime din care sunt confecționate bijuteriile. Informaţiile despre bijuterii vor ajuta la construirea temei şi vor spori vânzările.

Fluxul Traficului
Standurile cu bijuterii de succes afişează deseori îndemnul păstraţi fluența traficului. Amenajarea standului în formă de L sau de U va oferi vizualizare optimă clienților şi vă va ajuta să îi serviți mai bine dintr-o singură locaţie centrală. Ascundeți toate cutiile, pungile şi elementele inutile sub mese. Accesul pietonal ar trebui să nu fie clar obstrucţionat. Orice stand cu cercei lungi sau coliere ar trebui plasat în afara fluxului principal de trafic, dar totuși într-o zonă stabilită într-o zonă bine luminată.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*