O echipa de antreprenori a creat aparatul de vending Vengo, montat pe un perete, cu ecran digital, aparatul distribuie produse precum apa de gură și guma de mestecat și acceptă numai carduri de credit. Brian Shimmerlik şi echipa sa au început cu un împrumut de 17.500 $ ce le-a fost acordat în 2012 de Economic Development Corp. pentru planul lor original care inițial dorea montarea de aparate de vending în taxiuri. Vengo este o marcă a companiei TaxiTreats din Bedford, NY.
Primul aparat Vengo a fost plasat într-un bar din oraşul New York. Shimmerlik monitorizează produsele achiziţionate şi urmăreşte aparatele cu cele mai bune și cele mai rele vânzări. El speră să plaseze 10.000 aparate Vengo în tot oraşul, în baruri, birouri și săli de asteptare ale medicilor. Acesta plănuiește să personalizeze produsele din interiorul aparatului, cum ar fi vânzarea de cabluri USB prin aparatele aflate în birouri.
Fiecare aparat va fi personalizat în funcție de locul de amplasare. “Scopul este acela de a actualiza aparatele de vending din anii ‘ 80”, a spus Shimmerlick. “Acestea sunt pe cale de disparitie.”
Compania speră, de asemenea, să creeze profiluri de utilizatori pentru a premia clienţii cu puncte bonus.
Sursa: www.nypost.comA team of entrepreneurs have created Vengo vending machines, wall-mounted, touch screen vending machines selling products like mouthwash and gum that accept only credit cards. Brian Shimmerlik and his team got their start with a $17,500 grant from the city Economic Development Corp. in 2012 awarded for their original plan to put vending machines in taxis. Vengo is the trademark by the company TaxiTreats in Bedford, N.Y.
The first Vengo machine was placed in a bar in the city of New York. Shimmerlik monitors the products purchased and tracks best and worst sellers. He hopes to place 10,000 Vengo machines throughout the city in other bars, offices doctors’ and waiting rooms. He plans to customize the products inside the machine, such as selling USB cables in machines located in offices.
Each machine would be customized to its location. “The purpose is to update the vending machine of the ’80s,” Shimmerlick said. “They’ve become extinct.”
The company also hopes to create user profiles to be able to award customers with bonus points.
Source: www.nypost.com