Operatorul de vending Selecta, face echipă cu partenerul său Britvic Soft Drinks într-o o noua campanie promoțională ce încurajează consumatorii să ceară mai mult de la pauza lor de ceai cu Lipton Ice Tea.

Această promoţie reprezintă un parteneriat între si Selecta, liderul operator de vending din Europa şi al doilea cel mai mare brand de bauturi răcoritoare din lume, Lipton. În timpul campaniei, companiile au oferit brățări de ediţie limitată, cu care se poate achiziţiona Lipton Ice Tea de piersici de la aparatele de vending Selecta din Anglia de Est şi Londra.

Chris Carter, Marketing Manager al Selecta a comentat acest recent parteneriat promoţional: “Selectat este încântată să facă echipă cu un brand global cum este Lipton Ice Tea. Parteneriatul nostru cu Britvic ne ajută să adăugăm valoare ofertei noastre pentru clienţi şi consumatori, deopotrivă.”

Dan Jordan, Account Manager pentru Britvic Soft Drinks, a declarat: “Suntem mândrii să lucrăm cu Selecta într-o campanie care îi recompensează instantaneu fanii Lipton Ice Tea. Succesul acestei campanii şi experiența noastră cu Selecta demonstrează în mod clar valoarea unui parteneriat între un brand şi un operator de vending care sunt lideri de piață pentru a furniza soluţii exclusive de vending, ce reprezintă un câștig atât pentru consumatori cât şi pentru clienţi.”Selecta, the vending operator, teamed up with category partner Britvic Soft Drinks in a new promotional campaign encouraging consumers to ask for more from their tea break with Lipton Ice Tea.

This promotion represents a team-up between Selecta, leading vending operator from Europe and the second largest beverage brand in the world, Lipton. During the campaign, the companies gave away limited edition wristbands with the purchase of Lipton Ice Tea Peach from Selecta machines across East Anglia and London.

Chris Carter, Marketing Manager, Selecta UK commented on this latest promotional partnership: “Selecta is delighted to team up with a global brand like Lipton Ice Tea. Our partnership with Britvic helps us to add value to our offer for both clients and consumers alike.”

Dan Jordan, Account Manager, Britvic Soft Drinks said: “We are proud to be working with Selecta in a campaign that instantly rewards Lipton Ice Tea fans. The success of this campaign and our track record with Selecta clearly demonstrates the value of leading brands and vending operators teaming up to deliver exclusive, bespoke vending solutions that provide a win-win scenario for both consumers and customers.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*