Revista Vending Inside a susținut tot timpul lucrurile pozitive care se întâmplă în vending și de foarte multe ori a promovat în articolele sale nevoia unui serviciu de vending de calitate. În interviul următor, Elvis Hirsali – director general la Emedez Trading ne va arăta de ce este atât de important paharul în vending.
Vă rog să ne faceți un scurt istoric al companiei dumneavoastră?
Emedez Trading se ocupă din 2007 cu producția și distribuția de echipamente pentru sectorul Horeca. Venind în întâmpinarea cererilor clienților din domeniul Horeca, Emedez Trading începe în 2007 distribuția de pahare carton și ambalaje carton pentru fast-food. Lucrăm în momentul de față cu cei mai mari producători europeni ai acestor tipuri de produse, dispunând de stocuri considerabile din gama de produse comercializate.
Cum ați descrie piața de vending din România în acest moment?
Piața de vending din România este din punctul nostru de vedere în creștere și pe cale de dezvoltare.
Care sunt principalele produse pe care le oferiți pentru piața de vending din România? Vă rog să detaliați.
Oferim pahare de băutură caldă pentru aparatele de vending – pahare de 180 ml din carton și capacele aferente, iar pe lângă acestea o gamă largă de pahare pentru băutură caldă, pahare pentru băutură rece și toată gama de capace pentru aceste produse.
Cât de important este paharul în livrarea unui serviciu de vending de calitate?
În primul rând, paharul de carton este imaginea produsului comercializat la aparatul de vending. Primul contact cu băutura plătită este paharul în sine. Un pahar de carton de calitate, cum este cel comercializat de compania noastră, are multe avantaje în comparație cu paharele de plastic sau paharele de carton de calitate scăzută.
Care sunt punctele forte ale companiei dumneavoastră în relația cu clienții și raportându-vă la concurență?
Emedez Trading acordă un interes deosebit în a oferii produse de calitate la standarde internaționale clienților săi. Ne deosebim de concurență prin promptitudine, prețuri avantajoase, produse pe stoc și flexibilitate în oferirea de prețuri în funcție de cantități.
Care considerați a fi problemele industriei de vending și ce soluții propuneți pentru rezolvarea lor?
Din punctul nostru de vedere problemele ar fi: concurența neloială prin produse de joasă calitate și marjă mare care se acordă în anumite locații (chirie sau cotă parte din încasări) care trage în jos profitul operatorilor, lucru care duce la reducerea costurilor în detrimentul calității produselor comercializate.
Ce recomandări ați face operatorilor de vending de băuturi calde pentru a-și îmbunătății serviciile adresate comunității?
Recomand în mod strict trecerea la paharele de carton la automatele de băuturi calde și renunțarea la paharele de plastic pe acest tip de aparate. Avantajele ar fi multiple, de la posibilitatea de a mări prețul produsului vândut prin schimbarea în mod pozitiv a ambalajului, până la operarea mai ușoară a aparatului cu acest tip de produse și nu în ultimul rând de a oferi produse mult mai igienice și sănătoase clienților.
Care sunt proiectele de viitor pe care intenționați să le demarați?
În viitor planificăm mărirea gamei de produse aflate pe stoc, obținând astfel costuri mai bune pentru materiile prime, lucru ce va conduce la oferirea de prețuri mult mai bune clienților noștri. De asemenea, planificăm să investim în domeniul de producție atât pentru paharele de carton cât și pentru capacele de plastic aferente acestora.