Până în prezent, numărul total de expozanți înregistraţi la G&A 2013 a atins cifra de 75, în doar două luni de la începutul campaniei de publicitate, din luna mai. Cei mai mulți dintre aceștia sunt expozanți care revin, Universal Space, G-LOOK, Playfun, KingBarth, Luch & Jingying Amusement machine, Guangyang Amsuement, etc. Până la finele lui iulie, se așteaptă ca numărul expozanților să depăşească cifra 100.

De fapt, factorul-cheie pentru participarea activă a expozanţilor se află exact în reputaţia lui G&A și în puternica sa campanie promoțională. Fiind sprijinită de Asociația de Jocuri și Distracţii din Zhongshan, G&A are deja 5 ediţii de succes în orașul Zhongshan  – baza industrială de jocuri și distracţii din China, atrăgând un număr mare de întreprinderi de marcă din țară şi din străinătate. În ultimii ani, acest eveniment nu numai că a câştigat un mare sprijin de la organizaţiile profesionale internaţionale precum IAAPA, RAAPA, WWA şi JAMMA, ci, și din partea presei internaţionale precum Intergame, Yourguid, Inpark şi STAR * TECH Journal. Datorită promovării care durează două luni, informaţiile evenimentului au fost postate în peste 200 de site-uri străine, care acoperă peste 200 de ţări şi regiuni, mărind gradul de conştientizare a evenimentului în întreaga lume.

15.000 de manageri şi proprietari de parcuri de distracţii, locuri de joacă, centre de divertisment din peste 100 de ţări din întreaga lume, sunt de aşteptați să participe la G&A 2013. Aceștia vor interacţiona cu reprezentanţii celor aproximativ 230 de companii care vor fi invitați să expună o varietate largă de produse şi servicii, inclusiv mașinuțe pentru parcurile de distracţii, topogane pentru parcuri acvatice, maşinuțe gonflabile, aparate de vending, jocuri video, simulatoare, servicii de design, etc. În timpul târgului, participanţii vor experimenta noi concepte de distracţii,  noi produse inovatoare disponibile pentru a fi cumpărate, vor afla noile tendinţe, vor discuta subiecte fierbinţi şi vor face schimb de experiență privind cele mai bune practici cu profesioniştii industriei.

Up to now, the total number of registered exhibitors at G&A2013 has reached 75 in only two month since the start of publicity campaign in May. Most of them are returning exhibitors, such as Universal Space, G-LOOK, Playfun, KingBarth, Luch & Jingying Amusement machine, Guangyang Amsuement, and so forth. The number is expected to exceed 100 in July.

Actually, the key factor of exhibitors’ active participation exactly lies on the high reputation of G&A and its strong promotional campaign. Supported by Zhongshan Games & Amusement Association, G&A has already successfully held 5 editions in Zhongshan city- the Game & Amusement industrial base in China, attracting a large number of brand enterprises at home and aboard. Over the past several years, it has not only gained great support from international professional organizations such as IAAPA, RAAPA, WWA and JAMMA, but also from international medias like Intergame, Yourguid, Inpark and STAR*TECH Journal. Due to the two-month long promotion, the event information has been posted on more than 200 foreign websites, covering over 200 countries and regions and increasing show awareness all around the world.

15,000 managers and owners from amusement parks, playgrounds, entertainment centers, game cities in more than 100 countries around the world are expected to participate in G&A 2013. They will interact with representatives from approximately 230 companies that will be invited to display a wide variety of products and services, including amusement park ride, water park slide, bumper car, inflatable, vending machine, video game, simulator, animatronics, design service, etc. During the show, attendees will experience new amusement concepts, purchase innovative new products, learn about industry trends, discuss hot topics and share best practices with industry professionals.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*