Un nou raport de la Packaged Foods, intitulat “Gustări cu Ingrediente Sănătoase în SUA: Gustări şi Batoane cu Cereale/Granola, Fructe, Seminţe/Nuci” arată cum tendinţele de consum tind să producă o nouă generaţie de gustări, atrasă de “healthy halo” (corona de sănătate) care înconjoară gustările cu ingrediente sănătoase şi care crează condițiile necesare pentru o piaţă vibrantă.

Raportul se bazează pe date colectate din domeniul studiilor de piață organizate de comercianţii de alimente pe diverse canale, precum şi pe o gamă largă de surse din industrie, inclusiv site-uri de companie, publicații comerciale, ziare şi reviste de afaceri, blogurile consumatorilor şi rapoarte anuale, cataloage de specialitate şi alte publicații ale companiilor publice.

Acest raport de la Packaged Facts definește piața gustărilor cu ingrediente sănătoase în funcție de următoarele categorii şi tipuri de produse IRI: batoane cu cereale/granola ce conțin batoanele de granola, batoanele de mic dejun/cereale/gustări şi toate celelalte batoane tip gustări/granola; gustări de nuci şi seminţe, incluzând gustările din fructe cu coajă lemnoasă, din semințe de floarea-soarelui/dovleac şi gustările din nuci prăjite și porumb; gustări de fructe uscate care includ rolele/batoanele/gustările din fructe; chipsuri de mere; şi fructe uscate; şi alaiul de mixuri şi alte gustări dulci/sărate, inclusiv amestecuri de gustări/mixuri nutritive; ciocolată acoperită de gustări sărate; şi orice gustări acoperite cu roşcove/iaurt. De asemenea, raportul analizează categoriile de produse și pe baza datelor înregistrate în iarnă de  Studiu National al Consumatorilor Simmons 2013 , care a fost completat între ianuarie 2012 şi martie 2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*