Conform newsmax.com, un mandat îngropat în actul numit Affordable Care Act care le solicită operatorilor de aparate de vending să afișeze etichete nutriţionale cu informații “în imediata apropiere” a produselor alimentare, nu va schimba probabil obiceiurile alimentare şi este supra-apreciat de către guvernul federal, potrivit unor experţi. Se aşteaptă ca aproximativ 10.800 de companii să fie afectate atunci când noile norme vor fi puse în aplicare, probabil în termen de 1 an. Mandatul se aplică pentru orice companie care operează 20 sau mai multe aparate de vending, şi solicită divulgarea numărului de calorii la bomboane, sucuri şi gustări.

Cerinţa a fost cuprinsă în secţiunea 4205 din Obamacare, împreună cu noile cerinţele de etichetare a meniului, care afectează lanțurile de restaurante cu 20 sau mai multe locaţii şi unele magazine alimentare şi băcănii. NAMA (Asociația Americană de Vending) și-a exprimat îngrijorarea față de proprietarii de afaceri mici, având în vedere costurile ce vor fi aduse de respectarea acestor cerințe.

Aproape 75% dintre companiile afectate de regulă au 3 sau mai puţini angajaţi, anunță Associated Press, citând informaţii din NAMA. Costul pentru alinierea la noul regulament este estimat la 25,8 milioane de dolari. Pentru fiecare an ulterior, se aşteptată ca suma la care se va ajunge cu costurile să fie de 24 de milioane de dolari. NAMA a specificat faptul că pentru companiile mici costurile de conformare la noile norme ar fi de aproximativ 2400$ la început, cu costuri anuale așteptate de 2.200 $, în fiecare an de aici înainte.According to newsmax.com a mandate buried in the Affordable Care Act requiring vending machine operators to post nutritional labels “in close proximity” to food items likely won’t change eating habits and is an overreach by the federal government, according to some policy experts. About 10,800 companies are expected to be affected when the new rules are put in place, likely within a year. The mandate applies to any company that operates 20 or more vending machines, and calls for the calorie count of candy, soda, and snacks to be disclosed.

The requirement was contained in Section 4205 of Obamacare, along with new menu labeling requirements affecting chain restaurants with 20 or more locations and some convenience stores and groceries. The National Automatic Merchandising Association (NAMA) has expressed concern about the compliance costs for small business owners.

Close to 75 percent of the companies impacted by the rule have three or fewer employees, The Associated Press reported, citing information from NAMA. The cost to roll out the regulation is estimated at $25.8 million. For every year thereafter, costs are expected to run as high as $24 million. NAMA noted that for small companies, it would cost about $2,400 to comply with the new rules in the beginning, with a projected $2,200 in annual costs each year thereafter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*