Editorial

Au fost 3 ani minunați, dar și grei. Industria noastră de vending nu este tocmai domeniul de vis al unui comunicator așa feroce precum este Vending Inside, dar momentan ne mulțumim cu ce ni se oferă.

Ca de fiecare dată, credem că la fiecare aniversare, pe lângă auto-felicitările de rigoare că am mai rezistat încă un an, trebuie să mulțumim și partenerilor noștri tradiționali, celor care vor ca această publicație să continue misiunea ei de propășire a cuvântului “vending” în rândul “maselor”. Vă mulțumim!

Constant-periodic facem apeluri la actorii din industrie să-și facă auzită vocea mai des și să nu-i lase pe ceilalți să comunice în locul lor. Unii înțeleg importanța acestui demers de marketing, ceilalți nu, și se ascund ușor în spatele explicațiilor și justificărilor de tot felul și lasă să mai treacă pe lângă ei o oportunitate…Oricum, mai este timp să comunicați în Vending Inside. Așa cum am promis la nașterea noastră, acum 3 ani, nu ne lăsăm doborâți ușor, iar revista aceasta va fi mulți ani de zile de acum încolo – revista voastră, revista industriei de vending din România.

Ediția de față este un bun prilej pentru Serghei Fraseniuc, Manager General EASYPAY SYSTEM să vă ofere detalii, în materialul de cover story, despre expertiza tehnică și experiența de 4 ani în domeniul plăților electronice a firmei pe care o conduce.

Cătălina Mirilă, Business Development Manager la Rhenus Logistics România vă lansează propunerea de a lăsa logistica în seama celor care se pricep la asta. Iar detaliile și argumentele pentru acest demers le veți afla dacă-i citiți articolul.

Pe 5 februarie 2014 în cadrul evenimentului Vending Paris 2014 a avut loc O zi Internațională de Afaceri, găzduită de EVA, cu scopul de a explora tema “Gustările în Europa”. Care sunt ultimele tendințe pe piața de vending din Europa? Sunt gustările încă populare aici? La toate acestea veți găsi răspunsuri dacă citiți articolul – devenit de tradiție – al lui European Vending Association publicat număr de număr în revista noastră.

În cadrul serialului nostru de succes “Vă Rog, Introduceți Moneda!” vă prezentăm un scurt ghid de folosire a unui aparat de vending dacă vă aflați în Japonia. Citiți, vă poate fi de folos.

Pentru industria mondială de vending, 2014 reprezintă un an cu schimbări fără precedent. Specialiști ai vendingului au aruncat o privire la tendinţele majore care vor determina schimbările în această industrie în următoarele 12 luni, dar şi mai târziu. Citiți articolul “Trenduri în Vendingul Mondial în 2014” și veți afla cu lux de amănunte de ce “vendingul sănătos”, “interactivitatea” sau “vânzările fără numerar” va deveni uzanță în domeniul nostru în cel mai scurt timp, atât în lume cât și în România.

O ultimă recomandare pentru acest număr de revistă ar fi articolul dedicat “optimizării rețelei de vending”. De ce este important pentru afacerea ta de vending să depui o muncă constantă de îmbunătățire calitativă, şi dacă este necesar cantitativă, a constituentelor de funcţionare ale aparatelor de vending, și anume a echipamentelor care vizează în cele din urmă creşterea profitului, veți descoperi dacă parcurgeți articolul dedicat acestui subiect.

Închei prin a vă spune că “lumea vendingului” din țara noastră și-a câștigat definitiv un susținător puternic în ce privește interesele generale de succes și dezvoltare ale acestei industrii. Credem că prin aparițiile sale, Vending Inside a oferit o valoare adăugată palpabilă domeniului nostru, iar roadele acestui demers d-abia de acum încolo se vor simți mai pregnant. Întrebații pe cei care ne sunt alături de 3 ani!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*