Coca-Cola Co. a anunțat rezultatele pentru primul trimestru din 2014. Veniturile nete raportate au scăzut cu 4%. Volumul Coca-Cola International a crescut cu 2% în timp ce volumul North America s-a egalat. Venitul din exploatare raportat a scăzut cu 1%. Excluzând impactul modificărilor structurale, veniturile obținute din exploatare au crescut cu 7%, în timp ce compania a accelerat investiţiile în brandurile sale. Câştigurile per acţiune raportate au fost de 0.36$/acțiune, în scădere cu 6%. Compania a câştigat atât la volumul global, cât și la valoarea acțiunii la băuturile nealcoolice gata preparate, unde câştigurile în valoarea acțiunii sunt în fața celor de volum de acțiune. Ca parte a programulului de expansiune a productivității şi de reinvestiție anunţat în luna februarie, compania a anunţat că în 2014 este pe cale să investească suma de 400 milioane de dolari în proiecte de mass-media, pentru a accelera creşterea liniei de top. Numerarul provenit din operaţiuni a fost de 1,1 miliarde de dolari.