Red Bull a fost de acord să ramburseze suma de 13 milioane de dolari clienţilor din SUA pentru soluţionarea unui proces de practici publicitare înşelătoare. Producătorul de băuturi energizante a negat orice vină, dar a acceptat să plătească 10 dolari în numerar sau 15 dolari în produse Red Bull oricărui consumator din SUA care a cumpărat un produs Red Bull de la data de 1 ianuarie 2002.

Procesul a fost intentat pe numele lui Benjamin Careathers, David Wolf şi Miguel Almaraz, care pretind a fi vechi consumatori de Red Bull. Reclamanţii pretind că “beneficiile funcţionale ale consumului de Red Bull nu sunt superioare beneficiilor survenite din ingerarea unei cantităţi echivalente de surse alternative de cofeină, şi că astfel consumatorii au fost induşi în eroare de publicitatea la Red Bull care i-a făcut să creadă că băutura este o sursă superioară de energie, dincolo de cofeină,” spune declaraţia.

Red Bull a spus că a făcut această înţelegere pentru soluţionarea procesului în scopul evitării costului litigiului şi pentru a evita distragerea atenţiei cauzată de acesta. “Cu toate acestea, Red Bull susţine că întotdeauna comercializarea şi etichetarea practicate de companie au fost veridice şi precise, şi neagă orice culpă sau răspundere,” a spus firma într-o declaraţie.

Pentru a primi o rambursare de numerar sau 15 dolari în produse gratuite consumatorii trebuie să prezinte un formular valabil.