Aparatele de vending de ultimă generație echipate cu cea mai avansată tehnologie de telemetrie din lume vor economisi pentru operatorii și managerii de facilități de vending “până la 80% din costurile curente survenite din intervențiile de asistență tehnică”.

Această perfecționare va economisi în mod semnificativ timpul și costurile operatorilor deoarece înlătură nevoia de reparații manuale și de cereri de realimentare, reducând media de solicitări de asistență tehnică de la trei la una pe an. (Aceste date se bazează pe teste efectuate anul acesta în teren, pe un număr de 20.000 de aparate, de Rheavendors Servomat din Germania).

Prin conectarea fiecărui aparat la un sistem IP de comunicare centralizat “mereu pornit”, utilizarea, întreținerea, potențialele erori mecanice și calcularea inversă a nivelelor stocurilor pentru fiecare unitate sunt automat anunțate operatorului.

Software-ul TM.On este capabil, de exemplu, să coreleze direct suma boabelor de cafea comandate de client cu numărul precis al dozei per băutură, înainte de programarea automată a unei livrări și să transmită orice problemă de întreținere.

De acum nici un aparat nu va mai rămâne fără cafea, lapte sau pahare, ceea ce va reduce semnificativ din venitul pierdut survenit din perioadele dintre alimentări.

Pentru a asigura funcționarea neîntreruptă a aparatelor, Smart Vending Soluțions a lansat un sistem de întreținere cu rezerve de schimbare. Orice aparat care raportează orice posibile probleme de întreținere serioase ce nu pot fi rezolvate prin telefon sau de către personalul lor de la birouri pregătit în acest sens, va fi înlocuit pur și simplu cu un aparat identic. Aparatul ridicat va fi apoi reparat și va ocupa un loc în “rezervă”, pregătit pentru următorul schimb.

Lansarea acestui nou sistem de telemetrie vine la numai o lună de la lansarea pe piața din Marea Britanie de către Smart Vending Solutions a primului aparat de vending echipat cu recunoaștere facială, Luce X2 Touch TV.

Smart Vend Solutions, face parte din grupul Stanco Services Group, care a fost înființat în urmă cu 24 de ani în Marea Britanie, unde are o prezență răspândită, având sediul în Welwyn Garden City și oferind magazine universale pentru echipamente de vending, întreținere echipamente și suport tehnic în teren.

Membru al AVA (Asociația Britanică de Vending), Smart Vend Solutions, este distribuitorul exclusiv în Marea Britanie pentru Rheavendors. Cei de la Smart Vend Solutions vor să se poziționeze ca specialiști în această piață. Prin parteneriatul lor exclusiv cu Rheavendors, vor să exploreze toate posibilitățile de a aduce aceste beneficii unice tuturor afacerilor și consumatorilor din Marea Britanie.

Capacitatea acestor aparate de a asigura telefonie back-end este cu adevărat revoluționară și va avea un efect profund și pozitiv asupra responsabilităților zilnice ale operatorilor și FM-urilor. Sistemul le permite chiar și să controleze de la distanță setările cu privire la concentrația băuturilor servite în fiecare aparat, pentru a se asigura că sunt servite băuturi de calitate clienților.

Potențiala pierdere de venituri ce apare între alimentarea aparatului datorată stocului insuficient sau a problemelor de întreținere a fost o problemă de durată a industriei de vending. Acest tip de problemă este inevitabil acompaniată de costuri suplimentare.”

Prin combinarea sistemului TM.On de la Rheavendors cu sistemul de întreținere cu rezervă de schimbare de la Smart Vend Solutions, aparatele nu vor mai fi niciodată defecte sau neaprovizionate. Acest lucru aduce o reducere semnificativă a costurilor și a timpului cheltuit, precum și o mai mare liniște operatorilor și clienților acestora.