Vă prezentăm încă un exemplu de instituție din domeniul vendingului care a reușit în ultimele decenii să devină un etalon pentru alții. Canada, chiar dacă resimte din plin beneficiile aduse de vecinătatea cu SUA și cu asociația sa națională de vending – NAMA, reușește în același timp să își păstreze specificul și să promoveze propriile reguli. Însă, în final, toate acestea reflectă o stare de spirit regăsită și în celelalte asociații de vending prezentate până acum în revista noastră: etica și respectarea standardelor de business reprezintă cheia succesului.

Încă din 1953, Asociația Canadiană de Comercializare cu Automate (CAMA) sau mai concret Asociația Canadiană de Vending este singura asociație care reprezintă interesele operatorilor de vending, producătorilor de automate și celor care asigură aprovizionarea cu produse și servicii de vending în Canada. Serviciile CAMA sunt menite să reprezinte, să sprijine și promoveze industriile de vending, serviciile de cafea pentru birou și automate de mâncare.

Standarde Etice și de Business

Asociația Canadiană de Vending își propune să respecte cele mai înalte standarde ale sincerității, integrității și responsabilității în industria de vending și serviciilor de cafea pentru birou din Canada. Membrii CAMA aderă la Standardele de Etică și de Business ale asociației; de asemenea, aceștia nu se implică în vreo acțiune care ar putea crea asociației sau membrilor săi o reputație proastă.

Toți membrii CAMA depun anual un angajament pentru următoarele:

  1. Servirea clienților, angajaților și comunităților cu integritate și responsabilitate profesională.
  2. Aderarea la spiritul și legile sănătății și siguranței, ale domeniului muncii, dar și alte legi și prevederi care se aplică domeniului lor de muncă.
  3. Să folosească practici sigure de contabilitate în raportările financiare și să respecte pe deplin toate contractele și înțelegerile din care organizația lor face parte.
  4. Să folosească doar produse, mâncare și băutură de înaltă calitate, dar și servicii de calitate clienților lor; să respecte cele mai înalte standarde de calitate, sanitare și practici de siguranță.
  5. Să creeze și să promoveze servicii excelente prin păstrarea unui echipament curat, servirea unor produse ambalate într-un mod atractiv, proaspete și nutritive; să ofere aceste produse într-o manieră sigură și convenabilă atunci când își servesc clienții.
  6. Să mențină standarde înalte de integritate în orice reclamă și formă de promovare, comunicare și solicitări; să conducă afacerea într-o manieră care să mărească operativitatea, imaginea și reputația industriei de vending și serviciilor de cafea pentru birou din Canada.
  7. Să recunoască și să respecte drepturile și privilegiile competitorilor într-un mediu al inițiativei individuale și comerțului liber și să nu se implice în acte de nedreptate față de competitori.
  8. Să se asigure că toți angajații, membrii managementului și clienții sunt conștienți de datoria lor de a respecta acest Cod al Standardelor de Etică și Afaceri și să se adreseze asociației cu privire la orice fel de încălcare.

CAMA este mândră să fie parteneră cu EpicPerks pentru a oferi membrilor săi beneficii cu o plusvaloare. Împreună se concentrează pe livrarea unor servicii complexe și care ajută afacerile să exceleze. Acest program exclusiv include grupuri preferențiate pentru beneficiile de sănătate, asigurare, călătorii, procesarea plăților, papetărie, livrare, plăți, contabilitate, etc – prin parteneri precum Dell, Staples, RBC, VIA Rail, Sage și alții!

Operatori eligibili

Prin operatori eligibili CAMA înțelege acele persoane, companii sau corporații care dețin și sau operează produse de vending sau servicii de cafea pentru birou, dar și cei care oferă servicii și produse pentru aceste domenii. Beneficiile membrilor includ toate serviciile CAMA, inclusiv un profil al companiei pe website-ul CAMA cu un link către site-ul membrului, cu dreptul de a face parte din asociație și de a vota.

Furnizori eligibili

Companiile care oferă produse/echipamente și/sau servicii operatorilor din industria de vending sau a serviciilor de cafea pentru birou. Beneficiile membrilor includ un profil al companiei pe site-ul CAMA cu un link către site-ul membrului, dreptul de a face parte din asociație și de a vota, precum și șansa de a expune produse la toate expozițiile CAMA.

Asociații eligibile

Furnizori și producători canadieni și internaționali. Beneficiile membrilor includ primirea tuturor comunicărilor CAMA. Membrii asociați nu sunt eligibili să facă parte din asociație și nici nu au dreptul de a avea un stand independent la expozițiile CAMA. Membrii asociați pot, însă, să își prezinte produsele la standurile altor expozanți.

Beneficii ale membrilor:

  • Profil al companiei pe site-ul CAMA
  • Program de Asigurare CAMguard
  • Discounturi la flota comercială Petro Canada
  • Turnee regionale de golf
  • Oportunități de networking la expoziția anuală CAMA
  • Programe de certificare de sănătate în vending
  • Program de certificare a Calității Cafelei
  • Manual de practici CAMA pentru angajați
  • Sesiuni regionale de educație
  • Program de promovare online

Și Asociația Canadiană de Vending ne dă un bun exemplu de cum trebuie condusă o asociație de vending promovând regulile proprii, bunele practici și oferind membrilor săi beneficiile pe care le merită.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*