Editorial

Dacă vrei să îți lansezi un produs nou pe piața de vending din România sau pur și simplu să-ți faci simțită prezența aici, revista Vending Inside este aleasă mereu pentru promovare de către firmele doritoare. Așa s-a întâmplat și acum, când renumita companie Barry Callebaut își anunță în această ediție dorința de a avea o prezență mult mai consistentă la noi pe piață.

Leszek Korzeniowski, Export Sales Manager CEE Vending & Băuturi la Barry Callebaut ne comunică în interviul de cover story că firma suedeză “percepe piața din România ca fiind cea mai promițătoare dintre piețele din Europa Centrală și de Est”.

Pe lângă acest interviu interesant vă propunem și un articol din care să înţelegem mai bine cine sunt și ce reprezintă pentru industria globală de vending firma Barry Callebaut.

S-au deschis înregistrările pentru EVEX 2015, un nou eveniment al industriei, organizat în comun de EVA şi ANEDA (Asociaţia Spaniolă de Vending), care va avea loc pe 26 şi 27 noiembrie în Malaga, Spania. Gasiți toate detaliile despre acest eveniment la rubrica permanentă pe care o are Asociația Europeană de Vending la noi în revistă.

Colegii mei, Oana Mihalache și Bogdan Fechită, vă prezintă o serie de analize extrem de bune despre mai multe subiecte actuale în vending.

Este industria de vending, amenințată de telecommuting? Va reuși această industrie să se adapteze, având în vedere că numărul de produse vândute va scădea considerabil dacă fenomenul telecommuting-ului ia amploare? Tot mai mulți oameni preferă să lucreze de acasă. Această tendință a fost favorizată de avansul tehnologic și a comunicațiilor, care permit acum oamenilor să lucreze de acasă, având nevoie doar de un calculator și de conexiune la internet. Aflați mai multe despre acest subiect dacă parcurgeți analiza pertinentă a Oanei Mihalache.

Marile corporații din domeniul alimentar, care livrează produse și către industria de vending, și-au luat angajamentul ca în următorii ani să renunțe în totalitate la coloranți și la aromele artificiale pe care le folosesc în produsele lor. Bogdan Fechită analizează această tendință și vă dezvăluie toate informațiile de care aveți nevoie pentru a afla dacă e un trend ce se va concretiza în perioada imediat următoare și în ce privește produsele de refill din vending sau nu.

Operatorii de vending vor avea de la sfârșitul lunii septembrie o nouă modalitate de a accepta plăți și de a-și spori veniturile. Samsung Pay va fi lansat pe 28 septembrie în SUA și Coreea, iar apoi în China și Europa. Cum va transforma experiența plății prin telefonul mobil acest nou serviciu lansat de compania coreeană, rămâne de văzut. Important este că Apple nu mai este singură pe această nișă foarte importantă de business.

Așadar, această ediție de revistă vă propune un mix potrivit între prezentări, analize, interviuri și noi lansări de produse în industria noastră de vending. Vă invităm la citit!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*