O informație apărută pe vendinginternational-online.com relatează că următorul Congres Global al Apei Îmbuteliate se va concentra pe obiectivul principal: “valoarea adăugată”.  Organizat de specialistul în consultanță pentru alimente și băuturi, Zenith International, și sponsorizat de Bericap, Congresul se va desfășura între 20-22 octombrie, la Lisabona. Executivi de top ai industriei din întreaga lume vor avea ocazia de a dezbate toate tendințele, problemele și inovațiile la vestitul Myriad by Sana Hotel, care are vedere la râul Tagus.

Acum, în al 12-lea an, Congresul Global al Apei Îmbuteliate este conceput pentru liderii din industrie, furnizori, clienți și analiști, pentru a obține o imagine de ansamblu a celor mai recente evoluții de pe toate continentele, de la cele mai dinamice companii din fiecare regiune, acordând timp suplimentar pentru crearea de rețele informale.

Congresul din 2015 va viza îmbunătățirea diferențierei atât pentru esențialul cost scăzut, pentru furnizorii de înaltă calitate de pe piețele emergente, cât și pentru alegerea stilului de viață de pe piețele dezvoltate. Vor sosi vorbitori din Statele Unite ale Americii, Brazilia, Peru, India și China, precum și din întreaga Europă.

Cele mai importante puncte de interes includ analize ale pieței la nivel mondial de la Rabobank, Coca-Cola și Aje; perspective internaționale de creștere de la Nestlé, Tata și Tibet 5100; consiliere cu privire la adaptarea la schimbare de la Sonae, Digital Foodie și Heartland; siguranța apei și expansiune de la Kantar, Tesco, Essentia și Jurajska; o imagine de ansamblu europeană cu Unicer, Karlovarske, EFBW, Ferrarelle și IDS Borjomi; informații noi legate de apa premium de la Narang, Global Ethics și Petropolis, plus o dezbatere antreprenorială între trei concepte noi.