Japan-news.com ne-a informat că un număr tot mai mare de aparate de vending furnizează informații despre produsele pe care le conțin în limbi străine, producătorii de băuturi japonezi dorind ca vizitatorii străini să cumpere de la ei. Coca-Cola (Japonia) Co a început furnizarea de informații despre produse în limbi străine, serviciu accesibil prin intermediul codurilor QR afișate pe automate. Atunci când clienții scanează codurile cu un smartphone, sunt afișate explicații cu privire la produsul respectiv în 15 limbi, inclusiv în engleză și chineză.
Firma intenționează să monteze în toată țara un număr de 80.000 de unități din acest tip de aparat de vending până în 2020, când vor avea loc Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Tokyo. Asahi Group Holdings, Ltd. a înființat un aparat special aflat lângă un aparat de vending din zona turistică Asakusa, Tokyo, care își prezintă produsele în limba engleză. Vânzările la nivel național prin aparatele de vending au fost în scădere, în principal ca urmare a apariției unor magazine. Se spune că mulți străini sunt interesați de automate și se așteaptă ca noile funcții să impulsioneze vânzările către străini.