Conform unui studiu de piață publicat de Packaged Facts în noul său raport, Snacks-urile Sărate în S.U.A., Ediția a 4-a, consumatorii americani doresc gustări sărate pe care să le mănânce. Sau, cu alte cuvinte, ei doresc să se răsfețe cu snacks-urile lor sărate preferate dar, de asemenea, doresc ca acestea să fie mai sănătoase. Succesul în găsirea combinației gustare sărată dar sănătoasă este un factor major pentru atragerea consumatorilor în următorii câțiva ani, spune compania de studii de cercetare de piață Packaged Facts, în acest nou raport.

Până în prezent, specialiștii în marketing s-au grăbit să dezvolte noi produse și să modifice ingredientele produselor existente pentru a menține snacks-uri relevante, chiar și în discuția despre gustările mai sănătoase.

Această actualizare rapidă a unei tendințe importante împreună cu dorința tot mai mare a consumatorilor de a mânca în grabă și nevoia constantă de a se răsfăța cu snaks-uri, toate se combină pentru a crea un motor puternic pentru vânzările de gustări sărate, de acum până în 2020, evidențiază David Presarati, director de cercetare la Packaged Facts.

În timp ce transformarea în snaks-uri a altor produse precum iaurtul, brânza, și proteinele (gustări din carne) îi îndepărtează pe consumatori de snacks-urile sărate, există în continuare un interes suficient al consumatorilor în produsele principale de tip snacks – cum ar fi chips-urile de cartofi și chips-urile tortilla, care se găsesc în trei sferturi dintre casele oamenilor – astfel încât vânzările de snacks-uri sărate vor crește moderat în următorii cinci ani, în ciuda presiunii crescute adusă de aceste snaks-uri concurente.

Datele de la Packaged Facts arată, de asemenea, că în SUA creșterea vânzărilor de snacks-uri sărate a fost constantă în ultima perioadă. Vânzările au crescut cu 3,5% pentru a ajunge la 22 miliarde $ în 2015. Rata anuală de creștere pentru vânzările de snaks-uri sărate din SUA între 2010 și 2015 a fost de 3,7%. Chipsurile de cartofi menționate mai sus continuă să fie în topul vânzărilor de snaks-uri sărate din S.U.A., categoria având vânzări de 7,5 miliarde $ în 2015. Următoarea categorie puternică este reprezentată de chips-urile tortilla și tostada care au adus 5,2 miliarde $ în vânzări. Dihotomia sărat-dar-sănătos, a stimulat de asemenea și creșterea în segmentul de popcorn gata pentru consum, lucru care se întâmplă iar, doar pentru satisfacerea dorinței consumatorilor de gustări convenabile. Privind în perspectivă, prognoza Packaged Facts pentru rata de creștere a pieței de snacks-uri sărate în perioada 2015-2020 va fi de 4%.

Ca parte a strategiilor lor de creștere viitoare și în curs de desfășurare, specialiștii în marketing pot dezvolta noi produse pentru a răspunde la cererea de snacks-uri sărate într-un număr de moduri. În fruntea listei este lărgirea profilurilor de arome prin abordarea de arome găsite în mod tradițional în alte produse alimentare și în alte regiuni ale lumii și de a le adăuga în formate de snacks-uri sărate deja existente, precum chips-urile de cartofi sau covrigii. Desigur, asocierea aromelor tradiționale dulci cu cele sărate continuă să facă să le fie pe plac consumatorilor, mai ales dacă numărul de arome unice din snacks-uri crește și acestea pot satisface orice tip de poftă nostalgică a consumatorului. Noile forme sunt, de asemenea, o modalitate tot mai mare de marketing pentru a îi atrage pe consumatori cu noi tehnologii care să permită inovații în modul în care snacks-urile sunt preparate sau prezentate.

Snacks-urile Sărate în S.U.A., Ediția a 4-a, definește piața pentru segmentul de produse alimentare de tip snacks-uri sărate, utilizând următoarele categorii de produse: chipsuri de cartofi, chips-uri tortilla / tostada, covrigi, gustări din brânză, gustări de porumb, popcorn gata pentru consum / porumb caramel, șorici de porc și alte gustări sărate. Raportul oferă o analiză în profunzime a produselor de tip snacks-uri sărate și a vânzărilor efectuate prin toate canalele de pe piață SUA, concentrându-se pe categoriile principale de snacks-uri care conduc pe piață și subliniind tendințele generatoare de vânzări.

Packaged Facts este o divizie a MarketResearch.com care publică informații despre piață pe o gamă largă de subiecte din piața de consum, inclusiv date demografice ale consumatorilor și puncte de vedere ale cumpărătorilor, produse și servicii financiare de consum, bunuri de larg consum și retail, bunuri de larg consum ambalate, precum și produse și servicii pentru animale de companie. Packaged Facts oferă, de asemenea, o gamă completă de servicii de cercetare personalizate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*