Piața interactivă a kiosk-urilor va valora 73,4 miliarde dolari până în 2020 și va ajunge la o rată de creștere anuală de 9,2%, potrivit unui nou studiu efectuat de compania Research and Markets. Numărul instalărilor de kiosk-uri este în creștere pentru mai multe categorii, inclusiv vânzarea cu amănuntul, sănătate, servicii bancare, transport și turism.

Imprimarea la cerere este o tehnologie de imprimare și un proces în care copiile unei cărți (sau ale unui alt document) nu sunt tipărite până când nu se primește o comandă, permițând cărților să fie imprimate individual sau în cantități mici. În timp ce “realizarea la comandă” a fost un model de afaceri de urmat în multe alte industrii, “imprimarea la cerere” s-a dezvoltat numai după ce a început să se dezvolte imprimarea digitală, deoarece nu era convenabil economic să imprimi un singur exemplar folosind tehnologia tradițională de imprimare, precum letterpress si offset.

Meridian, lider mondial cu experiență când vorbim de soluții de auto-servire, a anunțat introducerea unui accesoriu de imprimare la cerere pentru software-ul său InterAct Digital Signage. Nouă caracteristică pentru soluția digitală de la Meridian le permite diverselor firme și instituții să afișeze un conținut digital și le oferă utilizatorilor posibilitatea de a compila și imprima informațiile pe care le doresc direct la automatul kiosk.

Companiile și organizațiile care și-au bazat comunicarea către clienți de-a lungul istoriei pe broșuri vor avea în “imprimarea la cerere” un nou aliat în lupta lor de supraviețuire pe piață.

Una din problemele majore ale acestor firme o reprezenta necesitatea de a înlocui materialele de prezentare (broșurile) în mod frecvent, atunci când în portofoliul companiei intra sau ieșea un nou produs sau serviciu. Aveau probleme în a păstra broșurile la zi și aveau nevoie de o soluție prin care să poată imprima imediat materiale noi.

Meridian a răspuns prin crearea soluției de “imprimare la cerere”, care folosește imprimarea termică prin intermediul kioskului, serviciu care menține costurile și întreținerea la un nivel redus. Flexibilitatea este menită să reducă costurile de imprimare sezonieră pentru întreprinderi și organizații și să le dea posibilitatea acestora de a transmite informațiile direct la publicul țintă.

“Imprimarea la cerere” oferă într-adevăr nu doar o soluție accesibilă, care poate fi utilizată în numeroase industrii, ci le permite consumatorilor să folosească și un conținut specific nevoilor lor.

“InterAct este versatil si scalabil și pe măsură ce primim cereri noi de îmbunătățire a produsului, le putem încorpora rapid în aplicație”, ne asigură unul dintre directorii Meridian.

Noile kiosk-uri Meganews Magazines ar putea salva industria de print. Poate suntem puțin optimiști, dar acestea vor ajuta cel puțin la reducerea munților de hârtie irosiți pe revistele nevândute, deoarece aparatul de kiosk supradimensionat imprimă publicații numai atunci când acestea sunt comandate, în doar câteva minute.

Kiosk-ul are acces la un server de la distanță unde editorii încarcă ultimele ediții ale publicațiilor lor periodice utilizând o interfață cu ecran digital, iar clienții pot naviga prin peste 200 de titluri de reviste, ziare sau publicații diferite. Când găsesc o ediție pe care doresc să o cumpere, o simplă tranzacție cu cardul de credit are ca rezultat o copie de înaltă calitate, proaspăt imprimată, grație imprimantei Ricoh de mare viteză din interiorul kiosk-ului. Deja, primele aparate au fost instalate în Suedia.

Acesta nu numai că reduce cantitatea de hârtie utilizată, dar kiosk-urile Meganews Magazines ocupă și mai puțin spațiu decât un chioșc de reviste, astfel încât acesta poate fi instalat și operat în locuri în care nu există spațiu pentru vânzarea cu amănuntul. Odată cu apariția acestui automat, nici o revistă vândută nu este pliată, mototolită sau ruptă de călătorii care vor pur și simplu să-și piardă vremea răsfoind reviste.

FlightCheck este instrumentul perfect de “imprimare la cerere” de la Markzware și este potrivit pentru toate tipurile de imprimante – digitale sau non-digitale. Această tehnologie poate fi una din ideile care să reprezinte viitorul tiparului: publicații tipărite la cerere prin intermediul kiosk-urilor!

Aeroporturile, stațiile de metrou, și chiar cele mai aglomerate colțuri de stradă ar putea fi locuri potrivite pentru astfel de dispozitive. Ar putea fi folosite și ca puncte de descărcare de cărți electronice și ziare electronice pentru dispozitive Kindle sau orice altceva. Desigur, și benzinăriile ar putea fi un loc potrivit pentru aceste kiosk-uri.

Markzware FlightCheck este tehnologia patentată ce le permite profesioniștilor din domeniul imprimării, marketingului și activității editoriale și jurnalistice să verifice și să descarce diverse documente în mai multe formate pentru asigurarea calității imprimării. FlightCheck poate scana și salva documente în Adobe InDesign, Acrobat PDF, Illustrator, QuarkXPress, Microsoft Publisher și poate rezolva probleme precum fonturi lipsă și alte potențiale situații apărute la imprimare înainte de printarea documentelor.

Prin internet conținutul ar putea fi literalmente actualizat, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Avantajele kioskului cu imprimare la cerere pentru utilizatori includ:

  • eliminarea nevoii de păstrare a diverselor titluri de cărți în inventar;
  • permite printarea cărților sau publicațiilor care nu înregistrează vânzări substanțiale;
  • reduce foarte mult investițiile necesare pentru  menținerea unui minim stoc de titluri;
  • eliminarea deșeurilor și cheltuielilor cu hârtia pentru mii de cărți nevândute.

Dezavantajele kioskului cu imprimare la cerere pentru utilizatori sunt:

  • cărțile tipărite digital costă mai mult per bucată decât cărți tipărite offset;
  • tipărirea digitală nu este eficientă economic pentru cărțile/publicațiile care se vor vinde într-un tiraj mare de copii;
  • calitatea imprimării digitale și flexibilitatea formatelor nu sunt la fel de bune ca și în cazul tiparului offset.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*