35 este o ediție plină de conținut important, util pentru cititorii noștri. Avem o mulțime de materiale care vă vor stârni interesul, începând chiar cu articolul de Cover Story unde veți găsi un interviu eveniment cu Takashi Kurosaki – fost șef al Asociației Japoneze a Producătorilor de Aparate de Vending – care a avut amabilitatea să ne răspundă la întrebări, fiind printre rarele ocazii în care o personalitate atât de mare a industriei japoneze de vending oferă un interviu vreunui organism de presă european. Așadar, Revista Vending Inside este fericită să vă ofere un material foarte interesant pe care vi-l recomandăm cu căldură spre citire.

EVA ne invită pe 24 și 25 noiembrie la EVEX, la Cannes, pe Riviera Franceză. Acest eveniment promite să construiască pe baza pusă de succesul evenimentului de anul trecut și să reunească încă o dată toate sectoarele industriei de Servicii de Cafea pentru Birouri (OCS) într-o locație specială – InterContinental Carlton Hotel, un palat legendar și unul dintre simbolurile Coastei de Azur.

Un alt material pe care vi-l recomandăm este un interviu interesant cu Dna. Claudia Suciu – CEO Cumpăna 1993, ocazie cu care am aflat multe informații importante privind interesele acestei companii în cadrul pieței de vending mai ales după achiziționarea a 20% din pachetul de acțiunii al companiei Dr.Vending, precum și o analiză a pieței de water coolere, acolo unde compania este unul dintre liderii de piață de mai mulți ani.

Colega noastră, Oana Mihalache, ne oferă spre reflecție un subiect deosebit prin importanța sa: amprenta de apă a lucrurilor. Ce este amprenta de apă? Care sunt lucrurile / alimentele care au o amprentă mai ridicată decât altele? Cum este influențată industria de vending? Citiți acest material unde veți afla printre altele că o cană de cafea poate ajunge să reprezinte consumul a 100 de litri de apă.

International Exhibition Company “Atakent-Expo” organizează ediția a X-a a expoziției internaționale de echipamente și tehnologii pentru industria de distracții “Duman Show Tech” din Kazahstan, între 20 și 22 Octombrie, 2016. Vă recomandăm și noi un drum până acolo, s-ar putea să fie interesant.

Un alt subiect special pe care vi-l recomandăm în final este tendința din ce în ce mai pregnantă înregistrată pe piața americană de vending care propune în mod constant prin diverse asociații civice și de luptă contra obezității și a consumului ridicat de zahăr impunerea unei taxe suplimentare (1,5-3 cenți) pe doza de băutură răcoritoare carbogazoasă. Berkeley, Philadelphia sunt doar câteva dintre orașele americane unde se încearcă stoparea consumului de băuturi carbogazoase și a celor ce conţin îndulcitori artificiali…Ce implicații au aceste inițiative asupra vendingului vom vedea. Important este să vă semnalăm că aceste inițiative se petrec pe piața cu cel mai mare consum de astfel de produse din lume.

Lăsând la o parte recomandările noastre vă invităm să parcurgeți și celelalte materiale propuse de noi. Merită să fiți informați.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*