Pelican Rouge, afacerea pan-europeană de vending și cafea, a anunțat săptămâna aceasta un nou plan strategic de repoziționare a afacerii pentru o creștere pe termen lung. În cadrul unei întâlniri regulate cu creditorii săi, grupul a prezentat un plan propus, care include separarea afacerii sale de cafea de cea de vending, în două părți distincte, continuând tranziția de a deveni un furnizor de soluții de top de cafea în Benelux.
Bazându-se pe perspectivele pozitive ale industriei europene de cafea, grupul consideră că este bine poziționat pentru a construi în continuare pe creșterea văzută în Benelux și pe plan internațional să își consolideze canalele de distribuție pe piața cafelei B2B, susținute de continuarea dezvoltării mărcii Pelican Rouge.
În plus, Pelican Rouge va încerca să impulsioneze în continuare poziția sa puternică de piață manifestată în piețele de vending din Spania, Franța și Marea Britanie, poziționând aceste afaceri de vending ca platformă pentru o viitoare consolidare locală, în scopul asigurării unei creșteri profitabile pe termen lung în aceste piețe. Managementul va continua să se concentreze pe îmbunătățirea excelenței operaționale în toate operațiunile de vending și în menținerea standardelor sale ridicate de serviciu clienți.
Alain Beyens, CEO, Pelican Rouge, a declarat: “Noul plan strategic pe care l-am propus astăzi, va poziționa afacerile pentru o creștere durabilă pe termen lung. Există oportunități semnificative de care noi putem profita în tendințele macro din sectorul de cafea, în același timp valorificându-ne poziția puternică pe piața în vending. Noi credem că pachetul de măsuri va proteja ocuparea forței de muncă, oferind o perspectivă optimistă afacerilor și va fi la fel de atractiv pentru creditorii și acționarii noștri.”