Potrivit unui nou raport oferit de specialistul în consultanță pentru alimente și băuturi, Zenith International, consumul de sucuri de fructe și băuturi a depășit la nivel mondial 80 de miliarde de litri în 2015, ceea ce reprezintă 10% din volumul total de băuturi răcoritoare. Vânzările au crescut cu 4% pe parcursul anului, în Africa, Orientul Mijlociu, Asia Pacifică, iar America Latină scade în compensare pe piețele mature din America de Nord și Europa de Vest. Se estimează că piața va crește anual cu 5% în următorii 5 ani, până la 105 miliarde de litri în 2020.

“Piața de băuturi de tip suc devine din ce în ce mai diversă, urmând progrese viitoare, în special în America de Nord și Europa de Vest, ce se bazează pe produse originale si inovatoare”, a comentat directoarea de informații de piață de la Zenith, Esther Renfrew. “Producătorii recunosc acum că inovația este imperativă în scopul obținerii sau menținerii unui succes.”

Raportul Zenith din 2016 privind Inovarea Sucului identifică 8 domenii cheie ale inițiativelor de dezvoltare a produselor din 2014 încoace – arome originale / ingrediente, noi texturi, sucuri de legume, sucuri presate la rece, cu conținut redus / scăzut / fără zahăr, oferte funcționale, poziționare premium și sucuri destinate copiilor.

“În ultimii ani, principalele tendințe de dezvoltare a produsului au implicat noi metode de prelucrare, de poziționare rafinată a produsului și au pus accentul pe ingrediente, aromă și funcție. Raportul nostru 2016 Inovarea Sucului servește ca o referință ideală pentru orice companie care dorește să creeze sau să îți extindă prezența pe piață “, a conchis Esther.

Sursa: http://www.vendinginternational-online.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*