Ne îndreptăm cu pași siguri către 6 ani de existență. Evoluăm într-un ritm mai ridicat decât cel al pieței și asta ne dezamăgește. Probabil va mai dura încă pe atât ca industria de vending de la noi să realizeze ce oportunități are având o revistă de vending. Iar noi suntem mai mult decât o revistă, suntem locul unde rețelele de networking, idei și tendințe se împletesc.
37 este o călătorie cu mai multe stații: Suedia, România, Italia, SUA, China… Vendingul nu seamănă peste tot, dar e interesant să vezi unde te afli și ce fac alții. Globalizarea informației reprezintă un mare avantaj pentru orice industrie și mai cu seamă pentru vending, care are specificități de dezvoltare diferită de la continent la continent.
Barry Callebaut ne oferă posibilitatea, în materialul de Cover Story, de a fi părtași la povestea lor de succes. Van Houten, brandul lor de tradiție, oferă o mare varietate de băuturi calde de ciocolată, astfel încât consumatorii să poată obține băutura delicioasă și îndrăgită în orice moment al zilei și oriunde.
Van Houten Temptation, băutură cu 21% cacao pentru vending sau băutura de ciocolată Van Houten cu 50% Mai Puțin Zahăr pentru vending sau băutura de ciocolată Van Houten Fairtrade, sau Van Houten® White Chocolate reprezintă variante premium de băuturi din cacao și ciocolată pentru operatorii de vending din România. Mergeți și vizitați Academia Van Houten Beverage™, care vă oferă un loc de joacă inspirațional și unde veți descoperi bogăția de vis a băuturilor Van Houten și marea varietate de băuturi de ciocolată.
Regele cafelei italiene este un coreean. Pe numele său – Park Dae Hoon – acesta a fost desemnat la Concursul internațional de barista al Institutului Național al Espresso-ului Italian (Inei) ca fiind Campionul Espresso-ului Italian în 2016.
SUZOHAPP, expertul în manipularea și gestionarea numerarului în sectorul de vending ne oferă un material complet despre întreaga sa gamă dedicată managementului de numerar în vending. Citiți mai multe despre acest subiect în cadrul articolului dedicat lor.
Grija pentru mediu, o sensibilitate ridicată cu privire la dorința consumatorilor de a se alimenta sănătos, dar și o preocupare tot mai mare pentru eficientizare și mutarea costurilor către îndeplinirea standardelor cu privire la calitatea produselor – aceștia sunt pilonii de bază care caracterizează trecerea către o industrie de vending sustenabilă. Aflați din articolul Oanei Mihalache mai multe detalii despre această temă interesantă.
Oamenii de afaceri subestimează apetitul consumatorilor pentru plățile mobile. Potrivit unui studiu global efectuat recent folosindu-se răspunsurile oferite de 2.000 de consumatori și 300 de manageri, realizat în luna august de NTT DATA Inc., consumatorii sunt mult mai dornici să adopte plățile de pe dispozitive mobile decât estimează mediul de afaceri. De unde această “ruptură” între nevoile unora și disponibilitățile altora de a oferi, aflați doar citind acest material foarte interesant.
Eve Cheng, colaboratoarea noastră din China, are un articol deosebit de atractiv despre cursa marilor corporații japoneze de a ocupa o cotă de piață cât mai mare pe piața chineză a aparatelor de vending. La o populație de 1,3 miliarde oameni, China are acum în operare doar 120,000 de aparate, cu perspectivă imediată de a opera 500,000 de automate. Chiar și așa, această piață uriașă reprezintă o mină de aur pentru oricine, nu doar pentru niponi, ei doar se află geografic mai aproape și “întâmplător” reprezintă cea mai dezvoltată piață de vending din lume.
Actual, interesant, aici. Ce mai așteptați. Citiți!