Reprezentanții generației Baby Boom** consumă gustări gata preparate cu 20% mai des decât Milenarii*, conform studiului de monitorizare zilnică a obiceiurilor de servire a gustărilor de către consumatorii din SUA efectuat de NPD Group. În timp ce Milenarii i-au depășit pe Boomeri ca număr de populație, în 2015, “momentele” de consum de gustări gata preparate de tip snacks-uri pentru un Boomer era de aproximativ 1.200, sau un total de 90,4 miliarde de “momente” de tip gustare, în timp ce fiecare Milenar servește gustări numai în aproximativ 1.000 de “momente” sau un total de 83,1 miliarde de “momente” de consum de alimente de tip snaks-uri. (PND definește “moment” ca o ocazie în care sunt consumate alimente de tip gustare. Măsurarea nu include cantitatea de alimente de tip snack consummate).
Potrivit firmei de cercetare, Milenarii optează adesea pentru gustări ce se servesc pe drum. Boomerii preferă gustările deoarece ei nu doresc să pregătească o masă copioasă și mănâncă singuri mai des decât alte grupe de vârstă. Ambele grupuri își aleg gustările preferate bazându-se pe gust și poftă.
Milenarii se aliniază atunci când vine vorba de tipurile de alimente gata preparate preferate pentru gustări. Fructele, bomboanele de ciocolată / batoanele de ciocolată și chips-urile de cartofi ocupă primele trei locuri în topul gustărilor preferate de ambele generații.
După acest top 3, Boomerii și Milenarii aleg căi diferite, generația Baby Boom optează pentru nuci și iaurt, iar Milenarii pentru chips-uri tortilla și prăjiturele.
Cu toate că reprezentanții generației Baby Boom îi depășesc pe Milenari la numărul de momente în care consumă gustări gata preparate, ei nici nu se apropie de copii atunci când vine vorba de cantitatea de alimente de tip gustare consumată. Copiii cu vârsta cuprinsă între 2 ani și până la 17 ani, consumă o medie de 1500 de gustări pe an, o cantitate peste medie, comparativ cu alte grupe de vârstă. Gustările mai sănătoase se află în topul clasamentului la copii, în special la cei de doi până la cinci ani, acestea fiind vârste la care părinții controlează în primul rând ceea ce ei mănâncă. Gustările dulci și sărate încep să se strecoare în clasament la copiii mai mari.
“Cercetările noastre cu privire la gustări ne arată că nu toți adepții acestor alimente sunt la fel. Motivația, selecția gustărilor sau când și unde preferă să le servească, diferă în funcție de grupele de vârstă”, a declarat Darren Seifer, analist NPD al industriei produselor alimentare și băuturilor și autor al studiului american Snacking. “Toată lumea a înțeles că nouă ca națiune ne plac gustările, dar cheia pentru producătorii de produse alimentare constă în a găsi nuanțele din comportamentele consumului de gustări, în scopul de a diferenția un brand sau de a găsi o oportunitate de spațiu neacoperit.”
*Milenarii sunt acele persoane născute între 1980 și 2000.
**Boomerii sunt acele persoane născute între 1946-1964.
Sursa: www.vendingtimes.com