de Insider

Ni se pregătește o revoluție în vending. Nu neapărat nouă, românilor, care ne-am obișnuit să folosim în continuare mult cash în tranzacțiile noastre obișnuite, dar și în fața aparatului de vending, dar mai cu seamă la nivel planetar, acolo unde vendingul contează ca o industrie cu adevărat. Revoluția Biometrică în vending sună oarecum SF pentru mulți dintre noi, dar în SUA, de exemplu, se testează puternic și se pregătește temeinic terenul pentru implementarea acesteia în următorii 10 ani. Companiile și tehnologiile implicate sunt corporații mamut, multe dintre ele furnizând produse și servicii pentru Guvernul American. De ce au americanii atâta spor în treaba asta? Mie frică să duc discuția în zona asta, pentru că nu e acum momentul, dar cu siguranță ca dezvoltare tehnologică este o lovitură de proporții, practic o revoluție.

Biometria cu Selfie

Dacă Amazon va reuși în ceea ce și-a propus, în curând veți avea posibilitatea de a plăti pentru achizițiile voastre online cu un selfie. Nu râdeți, se va întâmpla mai curând decât credeți: Mastercard și Alibaba lucrează la tehnologii similare, care îi împiedică pe hoți să acceseze contul dumneavoastră, deoarece nu au fața dvs. pentru a se verifica… Începutul a fost făcut deja de o companie din Israel, de către compania Deep Optics, care construiește ochelari de vedere cu focalizare automată în timp real. Dar inovarea ar putea face ca în cele din urmă purtarea de căști de realitate virtuală să fie mai puțin deranjantă. Ei bine, cu excepția faptului ca vei arăta ca o persoană cu un gadget pe față și vei atinge aerul mimând atingerea de obiecte imaginare, în rest totul va fi ok…

Coca-Cola va folosi IoT pentru a aduce programul său de loialitate la un alt nivel prin noi aplicații pentru dispozitivele mobile și aparate de vending conectate între ele într-un efort care va angrena avantaje personalizate de consum la punctul de vânzare. Bun venit în noua lume a biometriei cu influențe de micro-marketing…

American Green integrează biometria de top în American Green Machine

American Green Inc. a avut plăcerea de curând să ne anunțe că a selectat M2SYS, compania nr.1 în domeniul tehnologiei biometrice, pentru a finaliza integrarea sistemelor sale în aparatul de vending American Green Machine – “AGM”. M2SYS oferă tehnologie multor organizațiilor guvernamentale la nivel internațional. Inițial M2SYS va furniza pentru “AGM”, un cititor de venă de deget non-invaziv, M2-FingerVein™. Tăieturile, pielea uscată, cicatricile, și alți factori pot împiedica, uneori, cititoarele de amprente de la înscrierea sau identificarea în mod fiabil a unei persoane pentru utilizarea de vânzări inteligente. Cititorul M2-FingerVein™ rezolvă acest lucru prin capturarea de imagini ale modelelor de venă din interiorul unui deget. Pentru că aceste tipare unice se află în interiorul corpului uman, modelele de venă de deget sunt practic imposibil de a fi accidentate, proiectate și replicate/copiate. Utilizarea acestei tehnologii speciale de către American Green rezolvă, de asemenea, problema luminii scăzute în cazul în recunoașterea facială poate da greș. Dar cel mai important, M2SYS este proiectat la scară mare și poate susține verificarea multi-regională, lucru care va fi important pe măsură ce aparatul American Green Machine va câștiga teren la nivel național.

Aparatul American Green Machine, cunoscut și sub numele de “AGM-ul Suprem” este programat să înceapă a fi livrat până la sfârșitul anului și este dotat cu un procesor sau “creier”, creat de Silkron® și poate fi configurat în nenumărate moduri, în funcție de dorințele clientului, indiferent dacă acesta vinde apă, bere, canabis sau orice alt produs.

Touch & Go, opțiuni de plată biometrice de la Vencoa

Succesul opțiunilor de plată fără numerar și fără contact a deschis calea pentru noi forme de de plată prin media ce vor pătrunde în industria de vânzare cu amănuntul și cea a aparatelor de vending. De fapt, se așteaptă ca numărul de locații ce vor adopta opțiuni de plată biometrice să se tripleze în 2017.

Tehnologia de plată biometrică leagă caracteristici personale precum o amprentă digitală, de retină, de iris, mână, față sau un model de voce la o bază de date de surse de tranzacții. Această nouă formă de plată a fost deja adoptată în mai multe magazine alimentare, dar ar putea deveni ceva comun în tehnologia automatelor. Consumatorii vor putea să cumpere înghețată de la un distribuitor automat de produse alimentare congelate sau un suc de la un aparat de vending cu snacks-uri cu o simplă mișcare din deget. Touch & Go de la Vencoa este o opțiune de plată biometrică apreciată pe piață.

Capacitatea de a cumpăra o cafea dintr-un automat pentru băuturi calde, fără a achita prin numerar sau card crește foarte mult securitatea tranzacției. Clientul nu trebuie să își facă griji că va uita cardul de credit în automatul de cafea. Cardurile de credit sau alte forme de de plată media fără contact pot fi, de asemenea, pierdute sau furate. În plus, utilizarea atributelor fizice unice face ca fraudarea și replicarea să fie practic imposibile.

Nu numai că datele biometrice conferă o securitate ridicată pentru clienții aparatelor de vending, ci, poate ajuta de asemenea, la dezvoltarea loialității consumatorilor. Tehnologia care merge împreună cu datele biometrice le permite operatorilor de automate să integreze marketingul bazat pe produse și programe de achiziții frecvente, venind în întâmpinarea clienților. Reducerile pot fi adaptate la obiceiurile de cumpărare ale unui individ. De exemplu, un consumator care cumpără în mod frecvent sucuri de la aparatele de vending poate primi o reducere la următoarea băutură cumpărată de la aparat. Acest tip de program îi ajută pe operatorii de aparate de vending să urmărească obiceiurile individuale, în scopul de a menține loialitatea clienților.

În cele din urmă, viteza tranzacțiilor biometrice la aparatul de vending concurează cu succes pe cea în cazul plății cu numerar și carduri de credit. Durează între 5-15 secunde pentru ca un client să își scaneze degetul, să fie identificat și să cumpere un baton de ciocolată dintr-un automat.

Vencoa ne explică cum funcționează operațiunile de plată biometrice. Caracteristica fizică unică, cum ar fi amprenta, este stocată ca un algoritm biometric. Acest lucru înseamnă că mai multe puncte de date ale amprentei sunt stocate și amprenta reală nu este salvată. Odată ce identificarea consumatorului de la aparatul de vending a fost făcută, funcția de plată acționează ca un oficiu de conectare automată de debit. Din moment ce nu există nici o tranzacție cu card de credit sau card de debit cu semnătură, comisioanele care se percep sunt cu aproximativ 75% mai mici decât în cazul altor forme de plată fără numerar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*