Ediția jubiliară 40 reprezintă un moment important pentru noi și credem că și pentru voi, cititorii noștri. Din anul 2011 realizăm pentru industria de vending singura revistă de profil din România. În tot acest răstimp am muncit pentru ca o cantitate impresionantă de informație utilă să ajungă la voi sub formă de articole, advertoriale, analize, prezentări sau interviuri. Noi considerăm că munca de pionierat pe care o facem a ajutat industria de vending din România, iar multe companii și instituții din afara granițelor au aflat multe despre piața de vending de la noi. Ideea este că am mai acumulat un an de experiență și asta nu poate fi decât benefic pentru arealul nostru de cunoștințe și de networking.

O lectură obligatorie în această ediție este materialul de cover story, unul dedicat lui Mazzio Caffe.

Mazio este un operator important pe piața noastră de vending și a reușit în cei 8 ani de existență pe piață să își dezvolte o rețea puternică de parteneri și să-și clădească o imagine de marcă plină de identitate. Vă invităm să aflați mai multe despre ei și să le cunoașteți mai bine povestea de succes.

Barry Callebaut Vending & Beverages este un producător de top de pulberi în lume pentru aparate de vending și cel mai mare din Europa. Brandurile lor: Van Houten, Bensdorp, Caprimo, Le Royal sau cel adăugat în prezent, Satro Quality Drinks, sunt sinonime pentru calitate, funcționalitate și gust extraordinar, precum și valoare pentru bani. Leszek Korzeniowski, Export Sales Manager CEE Vending & Băuturi la această companie ne-a acordat un interviu din care aflăm cât de mare e interesul pentru România și ce noutăți oferă compania pentru operatorii de vending din România pentru a-i ajuta să livreze produse și servicii de calitate consumatorului final.

Lumea Cafelei vă anunță că a demarat o colaborare cu Caffe Pera din Italia și cred că este o oportunitate să le citiți materialul pentru că așa veți afla absolut toate noutățile ce țin de produsele lor de top, cum ar fi: Pera Break, My Pera, Pera Enjoy sau Pera Time, inclusiv despre Linia Ho.Re.Ca sau brandurile de cafea măcinată sau Linia Profesională.

Office Coffee Services și Cultura Corporate reprezintă un alt subiect interesant pe care vi-l propunem spre analiză. Da, cafeaua are o istorie lungă în spate, iar pe măsură ce industria evoluează și se schimbă, cafeaua capătă din ce în ce mai multe forme. Vestea bună este că băutura noastră preferată încă se schimbă și evoluează, iar tendințele din lumea cafelei pe care le vei remarca în curând, sau poate ați făcut-o deja, ne fac să credem că suntem pe drumul cel bun. Puteți cunoaște mai multe lucruri despre acest subiect dacă veți căuta acest articol în paginile revistei noastre.

Ar mai fii multe subiecte de recomandat din această ediție dar preferăm să vă lăsăm vouă plăcerea de a le descoperi și aprecia.

40 este un număr rotund și semnifică ceva pentru noi, și anume: continuitate. Când am demarat acest proiect unii nu ne-au dat șanse prea mari de reușită și să ajungem să fim așa longevivi, sper că s-au lămurit că nu mai de glumă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*