Piața de vending din România este în plin proces de maturizare, este o piață dinamică în care se fac investiții importante în tehnologia existentă la nivelul automatelor de cafea, a sistemelor de plată, dar și al ingredientelor folosite. Toate acestea pentru că așteptările consumatorilor sunt din ce în ce mai diverse și mai mari. În acest context, Nestlé Professional pune la dispozitia clienților săi soluții integrate de preparare a băuturilor pe bază de cafea.
Calitatea și varietatea produselor sunt esențiale
Consumatorii caută și au nevoie să găsească băuturi autentice în meniurile automatelor de cafea, dar și în cafenele. Generația Millennials are așteptări mult mai mari de la brandurile de cafea, este mult mai selectivă și de cele mai multe ori face alegerea finală în funcție de brandul care le oferă cea mai mare încredere. Astfel, Nestlé Professional pune la dispoziție o gamă variată de produse, pentru a satisface diverse gusturi și nevoi.
Experți în prepararea și prăjirea cafelei din 1938
Povestea începea în 1938, un an important pentru NESCAFÉ, deoarece atunci a devenit pioner în lumea cafelei. Experiența de aproape 80 de ani face din NESCAFÉ un expert în prepararea cafelei, cu multe provocări inedite precum prima expediție pe vârful Muntelui Everest sau chiar prima cafea pe Lună. Astfel, nu este nimic surprinzător că NESCAFÉ a devenit cel mai important brand de cafea din lume, fiind disponibil în peste 180 de țări, cu aproximativ 5.000 de căni de cafea NESCAFÉ consumate în fiecare secundă.
Povestea continuă, iar pentru că un expert în cafea nu stă pe loc, Nestlé Professional lansează NESCAFÉ Intenso și NESCAFÉ Selezione, două blenduri noi de cafea boabe prăjite și măcinate la preparare. Debutul pe segmentul de cafea boabe consolidează expertiza Nestlé Professional dobândită de-a lungul timpului. Lansarea noilor produse NESCAFÉ completează soluțiile de cafea oferite de Nestlé Professional, atât clienții, cât și consumatorii având posibilitatea de a alege dintr-un meniu variat de băuturi pe bază de cafea: de la un espresso tare la un cappuccino cremos și alte specialități de cafea.
NESCAFÉ® Selezione este un amestec de cafea Arabica și Robusta, provenite din culturi certificate Rainforest Alliance. Amestecul are o consistență medie cu un echilibru foarte bun între gustul amar și aciditate, cu note fructate și lemnoase.
NESCAFÉ® Intenso este un amestec de cafea Arabica și Robusta. Are consistență intensă, aciditate scăzută și gust amar echilibrat printr-o textură cremoasă completă, cu note plăcute de cacao.
Prin lansarea celor doua blenduri de cafea sub brandul global NESCAFÉ, Nestlé Professional intră într-un segment de piață în care nu a acționat până acum. Acestea vin în completarea portofoliului existent de produse sub branduri puternice ca Nesquik și Nestea, Nestlé Professional consolidându-și astfel poziția în piață.
NESCAFÉ Plan
Pe lângă tehnologia și expertiza de aproape 80 de ani în cafea, un alt element important pentru a oferi consumatorilor produse de calitate este și modul în care este produsă cafeaua. Îngrijim și conservăm continuu plantațiile astfel încât să nu fie afectate de schimbările climatice, de bolile plantelor de cafea sau de tehnici ineficiente de cultivare, care ar putea duce chiar la dispariția cafelei. Vă puteți imagina cum ar fi dacă v-ați trezi dimineața fără a savura o cafea delicioasă?
Pentru a preveni acest lucru, începând cu anul 2010, NESCAFÉ derulează la nivel global un program prin care susține fermierii, program implementat în 13 țări diferite. Împreună cu agronomi dedicați, NESCAFÉ și-a propus să distribuie 220 milioane de plante de cafea până în anul 2020 și să ofere training pentru 10.000 de fermieri în fiecare an. Toate pentru ca la final, NESCAFÉ să aducă în fiecare dimineață savoare și aromă direct din boabele măcinate pe loc.