Am realizat pentru dumneavoastră o selecție de echipamente de manipulare și transport ce pot fi folosite și în industria de vending atunci când un operator dorește să își aducă aparatele sau să-și mute automatele dintr-o locație în alta. Sunt din toată lumea. Din UE, SUA și România.

Magliner LiftPlus™ din SUA

Magline a lansat LiftPlus™, un sistem versatil multifuncțional care cuprinde un sistem electric de acționare cu șurub, care asigură o funcționare lină și silențioasă. Datorită dimensiunilor sale înguste, se poate introduce prin uși și în spații strâmte, eliminând necesitatea unui motostivuitor atunci când nu este necesar. Efectorii finali disponibili sunt echipați cu console de schimbare rapidă, permițând unei unități LiftPlus să efectueze mai multe sarcini și se poate plia cu ușurință pentru depozitare și transport.

Hackney Express din SUA

VT Hackney Inc. a lansat o nouă utilitară carosată destinată micro-piețelor și industriei de vending. Brandul lor, Express, oferă acces lateral din toate părțile, utilizând sistemul ușilor rulante din aluminiu proiectat chiar de către ei. Express este furnizat în două variante de lungime standard a caroseriei, cu configurații variind de la 4 la 6 puncte terminale și oferă, de asemenea, rafturi orizontale reglabile, permițând clientului să modifice punctele terminale pentru a se adapta diverselor dimensiuni ale sacilor și băuturilor. Express poate conține până la 40 de saci și 80 de lăzi de sticle de 20 de uncii, în varianta sa de cele mai mici dimensiuni.

PowerMate® M-2B Stair Climbing Hand Truck din SUA

PowerMate® M-2B este un transportator pe scări pentru sarcini grele, cu o capacitate de deplasare a sarcinilor de până la 680 de kilograme. M-2B este fabricat din oțel greu și este ideal pentru transportul încărcăturilor grele cum ar fi aparatele de vending, răcitoarele pentru băuturi, seifurile sau a rezervoarelor de apă. PowerMate® M-2B înseamnă patru utilaje într-unul singur: un transportator electric pe scări; un dispozitiv de ridicare electric; un dispozitiv ce permite să ridici marfa la nivel pe platforma de încărcare și un șasiu rulant bine echilibrat.

Avantajele lui PowerMate® M-2B:

·     Un dispozitiv puternic de economisire a forței de muncă, care poate contribui la reducerea costurilor și la creșterea profitabilității.

·     Reduce deteriorarea bunurilor și a produselor prin menținerea sarcinii sub control în timpul deplasării.

·     Contribuie la imaginea dvs. profesională.

·     Reduce efortul fizic de a transporta încărcăturile grele cu 87%.

·     Contribuie la siguranța locului de muncă prin reducerea accidentelor la locul de muncă și a despăgubirilor privind vătămările corporale.

·     Poate transporta încărcături grele cu doar jumătate din necesarul obișnuit de forță de muncă! Încărcăturile pentru care era nevoie de două persoane ca să fie mutate, acum necesită doar o singură persoană! Sarcinile pentru care era nevoie de patru persoane, acum pot fi aduse la îndeplinire în condiții de siguranță de doar două persoane în majoritatea cazurilor.

·     Personalizabil, cu o gamă largă de accesorii, inclusiv roțile mari, pentru teren accidentat, zăpadă, gheață, nisip sau teren neuniform.

Mitsubishi FUSO

Emisiile provenite de la vehiculele grele de marfă reprezintă una dintre cele mai mari provocări de mediu cu care ne confruntăm în sectorul transporturilor. Crearea de către Daimler a vehiculelor care pot funcționa cu emisii zero în zonele urbane, reducând poluarea și zgomotul, reprezintă o perspectivă interesantă.

FUSO eCanter este primul camion electric din lume fabricat în serie, furnizat acum și în Marea Britanie. Acest camion a mai fost lansat și în New York, Tokyo și Berlin. Fiind o alternativă fără emisii și silențioasă la camioanele obișnuite, eCanter este soluția ideală pentru livrarea urbană. Având acces la vasta rețea globală a Daimler, Mitsubishi se angajează să coopereze și să sprijine guvernele locale în construirea unui ecosistem electric, care să includă infrastructura necesară pentru a facilita dezvoltarea unor sisteme de distribuție ecologice.

Mitsubishi Fuso Truck și Bus Corporation, un producător renumit de vehicule comerciale de la Daimler Trucks, oferă astăzi primul camion electric din lume pentru sarcini ușoare fabricat în serie, FUSO eCanter.

eCanter are o greutate brută de 7,49 tone și o sarcină utilă de până la 4,5 tone în funcție de caroserie și de tipul de utilizare. Este alimentat de șase baterii litiu-ion de înaltă tensiune de 365 V și 13,8 kWh fiecare, iar transmisia electrică cu motor cu magnet permanent oferă o putere de 135 kW prin intermediul unei transmisii cu o singură treaptă la axa posterioară. O singură încărcare permite intervale eficiente de funcționare pe distanțe de peste 100 km, ceea ce este mai mult decât suficient pentru distribuția în interiorul orașului. Cu ajutorul camionului eCanter care nu produce emisii, clienții nu contribuie numai la modelarea unui mediu urban durabil, ci pot și reduce costurile operaționale cu până la 1.000 de euro pentru fiecare 10.000 de kilometri pe care îi parcurg vehiculele, comparativ cu camioanele diesel obișnuite.

Rhenus Midi Data din România

Această firmă combină transportul cu punerea pe poziții, cu montajul, configurarea aparatelor, iar dacă clienții își doresc să facă acest lucru singuri, ei le pot pune la dispoziție locația ce corespunde standardelor lor. Ei folosesc pentru transport flota de autospeciale carosate de 3,5 tone și 7,5 tone prevăzute cu lift hidraulic capabilă să ridice greutăți de până la 1 tonă, special echipate pentru transportul automatelor industriei de vending, sistemelor kiosk, mașinilor de printat sau a celor ce emit bilete. Autospecialele sunt dotate cu echipamente ajutătoare specifice cum ar fi: plăci de protecție pentru podea, aparat electric de urcare a scărilor cu o sarcină utilă de până la 310 kg sau de până la 650 kg, ori lift Bi Mobile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*