In cele ce urmeaza va vom prezenta 5 trenduri importante ale industriei de vending in 2021. Daca anul trecut, industria de vending a acordat prioritate plăților fără numerar, securității plăților și inovatiei in produse adaptate situatiei cauzate de pandemie. În 2021, vom vedea mai multe metode de plată fără contact, distribuitoare automate inteligente și eforturile industriei de a-și reveni dupa pandemia COVID-19.

În ciuda nenumăratelor provocări pe care 2020 le-a adus sectorului, in mare majoritate a pietelor importante cota de piață a vânzărilor a crescut și se așteaptă să crească în continuare. Cu toate acestea, unele țări au dus-o ​​mai bine decât altele, de exemplu, Europa a cunoscut o creștere mai lentă în comparație cu SUA.

De asemenea, provocările de îngrijire a sănătății și salubrizare au cerut operatorilor de pe piață să găsească modalități de a limita contactul consumatorilor cu mașinile și contactul tehnicienilor cu clienții.

In cele ce urmeaza va prezentam cateva directii / trendusri spre care industria se va concentra in anul acesta.

1. Transparența produsului

Consumatorii sunt mai preocupați de modul în care produsul pe care îl cumpără este fabricat și de unde provine. Acest lucru face ca mărcile să fie mai transparente cu privire la produsele lor pentru a asigura satisfacția și încrederea clienților. Companiile de vending ar trebui să acorde o atenție sporită calității produsului, efectelor sale asupra mediului și valorii nutriționale.

5 trenduri importante ale industriei de vending

Unele companii fac eforturi suplimentare și introduce codiri QR și coduri de bare care permit consumatorilor să scaneze și să vadă mai multe informații despre produs, originile acestuia și alte date.

2. Consumabile medicale

Un alt lucru pe care ni l-a adus anul 2020 este o cerere vastă de provizii sanitare de bază, precum măști și produse igienice pentru mâini. Dar unele țări merg mai departe oferind teste COVID-19 de la distribuitoare automate. În acest fel, oamenii pot face teste mai repede fără a fi nevoie să meargă intr-o locație specială sau la un medic.

Consumabile medicale

În cele din urmă criza sanitara va trece, tendința ar putea ramane și ar putea deschide o nișă pentru produse medicale, teste și consumabile similare.

3. Automate inteligente

Automatele inteligente nu sunt un lucru nou pe piață, dar în ultimii ani popularitatea lor a crescut rapid și se anticipează că va crește cu 17% în următorii 4 ani. Aceste mașini folosesc inteligența artificială și recunoașterea feței pentru a personaliza experiența de cumpărare a unui consumator și pentru a oferi soluții personalizate.

Automate inteligente

Aceste mașini merg până la recunoașterea feței unui cumpărător și, pe baza informațiilor, oferă produse conexe. Deși sună ca ceva dintr-un film SF, multe companii folosesc acest tip de distribuitoare automate.

4. Opțiuni de vânzare fără contact

In trecut am scris despre plățile fără contact și acest lucru a devenit și mai relevant în 2021. Deși multe companii din întreaga lume adoptă metode de plată fără contact, exista foarte multe țări care încă se bazează în principal pe numerar.

Cu toate acestea, în zilele noastre, metodele fără contact nu sunt doar o caracteristică frumoasă, sunt necesare pentru a asigura o mai bună securitate a clienților și pentru a spori experiența cumpărătorului. Clienții pot efectua plăți rapide prin intermediul unui smartphone sau scanând un card bancar. În aceasta perioada, plățile fără contact pot fi, de asemenea, o modalitate eficientă de a reduce contactul fizic.

5. Integrarea IoT

Majoritatea tendințelor noastre din acest an includ IoT (internetul lucrurilor) pe o listă și este acolo pentru un motiv întemeiat. Soluțiile bazate pe IoT economisesc bani și timp pentru o companie, ajutând în același timp la personalizarea și îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Deci, cum poate beneficia de integrarea IoT afacerea dvs. de vending? Prin colectarea de date (tranzacții, senzori de mișcare) vă puteți analiza baza de clienți, vă puteți personaliza serviciile, puteți optimiza munca de back-office și tehnicieni și puteți lua decizii de afaceri bazate pe date, maximizând veniturile.

Pe baza dispozitivelor conectate, vă puteți controla soldurile mai eficient și acestea nu se vor epuiza niciodată în mod neașteptat. Soluțiile IoT sunt o investiție, dar în următorii ani, influența și prevalența dispozitivelor conectate vor crește, deci este mai bine să fiți pregătiți.

Unul din lucrurile imbucuratoare consta in faptul ca se estimează că dimensiunea pieței globale a distribuitoarelor automate va crește la 9,82 miliarde USD până în 2024, cu o rata de creștere anuală compusă de 11% în perioada prognozată. Rata de creștere de la an la an pentru 2021 este estimată la 4,7% până la sfârșitul anului 2024.


                    

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*