Ediția 61 a Revistei Vending Inside va avea un interviu desoebit de interesant cu CEO-ul companiei Strauss România, domnul Marius Meleșteu, pentru a afla ultimele noutăți privind dezvoltarea acestei companii, și respectiv prezentul și viitorul brandurilor sale cu informații importante despre produsele și serviciile companiei relaționat la piața de vending din țara noastră și nu numai. Vă prezentăm mai jos un scurt extras din acest amplu material pe care vă invităm să-l citiți integral în ediția de aprilie a revistei noastre ce urmează să apară în curând pe piață.
Aveți un portofoliu complex iar Doncafé este un brand de cafea cu o cotă de piață importantă în România. Cum a reușit să se mențină în topul preferințelor românilor atât de mult timp?
Piața de cafea este una dintre cele mai complexe piețe nu numai prin prisma diversității nevoilor consumatorilor sau a locurilor de consum dar și prin prisma multitudinii de branduri și a multiplelor metode de preparare. Pentru aceasta am dezvoltat în timp un portofoliu robust de branduri de cafea, ceai și ciocolată. Oferta de cafea cuprinde branduri progresiste ca BeanZ Café și Totti Caffè, branduri dedicate HoReCa high-end și birourilor moderne. Doncafé și Amigo sunt branduri cu reprezentativitate mare în nivelul mainstream-premium, cu un areal foarte mare de sortimente dedicate fiecărui tip de aparat și loc de consum. Pe zona de portofoliu adiacent avem Tea Tales, un brand de ceai Premium (probabil Top 3 în România), și o ciocolată extraordinară, tipo-denso, sub umbrela brandului Choco Divino.
Doncafé este brandul de cafea cu cea mai mare amprentă în România, având o răspândire 360 grade, în toate canalele pieței. Contactul cu acest brand în toate momentele de consum, permanenta preocupare pentru inovație și nivelul ridicat de calitate (singura companie internațională de cafea cu fabrica în România, având o producție de peste 10 mii de tone), au contribuit la o loializare serioasă a clienților și consumatorilor. Practic, marca Doncafé și-a câștigat poziția pe piață datorită aprecierii consumatorilor români.