Anul acesta am avut parte de o nouă prezență consistentă la expoziția de vending de la București ce a devenit deja tradițională – Vending Expo, a companiei Rolim Sat Vending. O serie întreagă de produse ale firmei au fost prezentate cu această ocazie în perioada 16-18 Mai la Romexpo. Vă oferim un interviu interesant cu Livia Popescu, directoarea generală a companiei, care vă va comunica lucruri noi despre companie.

Care sunt noutățile pe care le-a oferit ROLIM la ultima ediție de Vending Expo?

La această ediție a Vending Expo am venit cu un nou concept, respectiv am adus cafeaua și ingredientele împreună sub același acoperiș și am profitat de ocazie servindu-ne clienții cu cafeaua de colecție Modezia preparată de profesioniști la un espressor profesional Rancilio.

Cum vi s-a părut Vending Expo din acest an? Este o evoluție fată de precedentele ediții? Ați fost mulțumiți? Care au fost punctele pozitive ale târgului? Dar cele negative?

În acest an am observat o diversificare a expozanților, au venit mai mulți expozanți din diverse domenii: cafea, pahare carton, piese schimb, ingrediente.

Ce i-a interesat pe partenerii și pe potențialii dvs. clienți să afle despre ROLIM la această ediție de expoziție? Pe ce a fost focusul lor?

În general, clienții au fost interesați de ingrediente precum moka irish coffee, ceaiuri diverse precum și ingrediente pentru preparate reci pe timp de vară.

Care sunt direcțiile pe care s-a concentrat ROLIM la această ediție de Vending Expo?

Având în vedere produsele pe care le distribuim, respectiv ingredientele Satro și cafeaua Baristo și Este, ne-am concentrat atenția în principal pe strângerea relațiilor cu clienții existenți.Având clienți în toată țara, târgul a fost o bună oportunitate să ne revedem cu mare parte din clienții din țară și din București și să avem discutii constructive pentru viitor. De asemenea, i-am avut alături și pe partenerii noștri din Germania și Bulgaria, respectiv dl. Johan Veraar – reprezentantul brandului Satro și dl. Stoyko Petkov pentru Baristo și Este.

Care sunt tendințele pieței în ceea ce privește produsele de refil? Cum se raportează ROLIM la aceste tendințe? Este în trend cu ele sau are drumul său?

În momentul de față am observat câteva tendințe ale unor operatori de a-și construi branduri proprii de ingrediente și încercăm ca în paralel cu distribuția brandurilor consacrate, să venim în întâmpinarea clienților și să le oferim noi oportunități pentru dezvoltarea afacerilor lor.

În acest moment care sunt produsele ROLIM care se vând cel mai bine? De ce?

În acest moment cele mai vandabile produse sunt din gama laptelui, atât pulbere cât și granulat, precum și moka irish cream și ceaiurile de fructe de pădure și zmeură. Considerăm că aceste produse se vând bine în primul rând datorită tradiției fabricii din Lippstadt în prelucrarea laptelui, tradiție de peste 80 de ani, dar și datorită ingredientelor de calitate care se folosesc în producerea fiecărui tip de produs.

Cum a fost prima parte a anului 2017 pentru ROLIM din punct de vedere financiar și business? A fost mai bine ca anii trecuți raportat la aceeași perioadă?

Prima parte a anului 2017 a fost aproximativ la fel ca anul trecut, în care am crescut cu aproape 20%. Având în vedere creșterea de anul trecut, acest an ne propunem să consolidăm ceea ce am realizat.

Pentru a doua parte a anului acesta pregătiți vreo lansare, vreo noutate pe care doriți să o împărtășiți cititorilor noștri?

Am lansat recent un nou tip de lapte, Topping Excellent Satro, care este lapte pulbere cu un conținut de 40% lapte și care se împacă foarte bine cu toate tipurile de cafea.

Credeți că direcția pe care a luat-o industria de vending de la noi este cea potrivită?

După părerea mea, industria de vending de la noi s-a maturizat și a crescut frumos.

Credeți că implicarea Statului Român în reglementarea pieței de vending ar fi una oportună, folositoare industriei?

Implicarea Statului Român ar fi una folositoare industriei de vending numai dacă se face împreună cu Patronatul Industriei de Vending care cunoaște toate particularitățile industriei. Altfel, fără un astfel de dialog, Statul poate face mai mult rău decât bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*